Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honzo, moc hezký text a úžasné obrázky. Ano, je to tak jak píšeš. U našeho Edy je to přesně tak. Jeho veselá, společenská duše se dívá očima. Ty má opravdu "mluvící":-)))

Díky za moc milý blog!

1 0
možnosti
Foto

Díky za nakouknutí, Marie, hezký den:-)

1 0
možnosti

To, že se někomu něco zdá, ještě neznamená, že to tak je.

0 0
možnosti
Foto

S tím souhlasím, ale nevím, co máte v souvislosti s článkem na mysi.

0 0
možnosti
Foto

Honzo, samé oči a já jen dodávám R^

1 0
možnosti
Foto

hezký, takový okatý:-)

1 0
možnosti
Foto

My, kteří jsme měli a máme, my víme. Děkuji, mluvíte mi z duše, ať černé či bílé.

2 0
možnosti
Foto

Na barvě duše, kočičích mourů, psích puntíků a podobně nezáleží:-)

1 0
možnosti

Už jsem to spočítal ... mám tedy dvě duše ... jednu černou ... druhou bílou!

R^

1 0
možnosti

Ty, Michale, máš náhodou krásně barevnou...

0 0
možnosti

Honzo, trochu zpozdilá karma...:-) O jejich duších jsem nepochybovala ani vteřinu...

1 0
možnosti
Foto

Magdi, dik, vsak my vime sve:-)

0 0
možnosti
Foto

Jen kopací míče a kola aut už duši nemají. Honzo R^

1 0
možnosti
Foto

I ty ji dřív měly, Horste, holt časy se mění:-)

0 0
možnosti
Foto

Vim, Ivko, mas krasnou osobni zkusenost:-):-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2125
  • Celková karma 31,34
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.