Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D zeny instrukce nepotrebuji

0 0
možnosti
Foto

R^R^;-D

I na damskych zachodcich byvaji obcas instrukce. Ale na jine veci ;-D

1 0
možnosti
Foto

Napadlo mě to, ale radši jsem to vynechal:-)

0 0
možnosti

Zdravím :) skvělá satira:-))))R^

2 0
možnosti
Foto

Diky, pobavit byl ucel:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, je to tak, jak píšou dámy a potvrzují pánové v diskuzi. My, dámy, na to jdeme intuitivně, netřeba technických detailů a nechutných pokynů ;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Ivko, ja vim, byl to ode me hodne "lidovy" humor;-D

0 0
možnosti
Foto

Ještě že nejsem chlap, protože na čtení si musím nasadit brýle o hodně dioptriích a uznejte, na čůrání si je určitě brát nebudu. Jinak - jsem moc ráda, že jsem vás objevila mezi VIP blogery. Svými laskavými články tam patříte!!

3 0
možnosti
Foto

V tom je právě problém. Abych to přečetl, musím trochu poodstoupit, čímž se zachovám přesně opačně, než mi ty instrukce radí;-D

PS: Dík:-)

0 0
možnosti

nektery chlapi k musli musej bliz, jiny ne...ja bych tak nezvseobecnoval... ale nakapano kolem musli taky nemusim

3 0
možnosti
Foto

Nakonec tyhle navody se muzou uplne minout ucinkem. Jrden se rozchechta a pak to dopadne jeste hur:-)

Hezky den, Marku:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, přál bych si delší palecR^

2 0
možnosti
Foto

Ano, Horste, ani ty palce nejsou takové, jaké bychom si přáli:-);-D

1 0
možnosti

"Pánové, nedávno jsem v televizi viděla přírodopisný dokument, ve kterém malý africký kluk zkrotil holýma rukama anakondu. Netvrďte mi, že vy nedokážete zkrotit ty svoje žížaly."

S pozdravem uklízečka.

6 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DŽeny prý nečtou návody a jdou na vše systémem pokus-omyl.;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Klárko, tak to fakt nevím. Ač určitě vím, že nejsem žena, tak tuhle metodu používám hrozně rád:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,47
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.