Diskuse

Račín

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, moc krásný, udělal jsi mi obrovskou radost, víš jak miluji ty vodní plochy :-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, vsak jsem si na Tebe vzpomnel:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný objev! Přeji mnoho úspěchů při dalším toulání.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Dekuji, tady je spousta kras k objevovani:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, ten rybník by mohl být "Lekniník". Ale s tím pivem jste mě tak podráždil, že už letím do Peny marketu koupit výborného "Krakonoše".R^

1 0
možnosti
Foto

Krakonos - to mi neco rika, neco dobreho:-)

0 0
možnosti
Foto

Stoprocentni relax, Jitko:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, tak kolem rybníku polehoučku za tím hlavním cílem na závěr ;-D

3 0
možnosti
Foto

Ivko, tady by se Ti libilo, jsou tu krasne cyklostezky:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak vida. Račín i se šéfem mám jako na dlani. A o pitný režim bylo taky postaráno...skvělé :-)

1 0
možnosti
Foto

Sef je bozi, furt se na nem nekdo foti a jeden musi cekat, nez je chvilicku prazdny:-)

1 0
možnosti
Foto

R^:-)A jaký je to žitný?

1 0
možnosti
Foto

Trochu nasladly a strasne prijemne se "tahne" v puse:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS