Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, přinesl jsi mě otázku, kdy jsem byl naposledy u holiče. A to ti byl nějakej rok 1997, dneska už ani nevím, kde podobný podniky jsou. Každopádně R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle dik, bezvlasa moda to mnoha muzum zjednodusila, ale mne se nejak vyhnula:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem čekala nějaké sado-maso....;-(;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Rikal jsem si, ze se pobavis:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D;-D nadhera, jednoznačně dvojznačné

a kolik jste zaplatil?:-)

1 0
možnosti
Foto

Bylo to naštěstí "jen" trojmístné:-)

0 0
možnosti
Foto

Simonka na jehlách se musela zakymácet ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Však ona tam od toho byla;-D

1 0
možnosti
Foto

Honzo, dokud žil děda, jednou měsíčně přišla na řadu celá rodina, tedy SALÓN domaR^:-):-) a děda neměl ani elektrický pohon...

1 0
možnosti
Foto

Nojo, Horste, ale to kafe jste si k tomu museli uvařit sami;-D:-)

0 0
možnosti
Foto

I Ty šprýmaři! Skoro mně zaběhla snídaně;-DFajn napsanéR^

2 0
možnosti
Foto

Ou, Jitko, nerad bych Tě měl na svědomí:-)

1 0
možnosti
Foto

J88a59n 52A36n26d54r98l39e

19. 7. 2016 23:36

Budu naprosto konkretni: od te doby, co mi Ivana Dianova zakazala se strihat svepomoci na jezka (pry averze ku Svejkovi), zazivam pokazde, když mi donuti jit k holici podobne pocity, jako na kresle u zubare... kde jsou proste ty casy, kdy jsem se "ojel" sam strojkem a nasledne pozadal nejlepe nejakeho potomka, at mi dotvori chlupy okolo usi a na krku.... :-)

ale tobe Jene R^ ja uz to taky nejak s holicema taky doklepu.... ;-D

2 0
možnosti
Foto

Jene, dík. Fousy zvládnu, na ty si vidím, ale na vlasy si netroufnu. To by se pak na mě mohla zlobit, proč si to dělám sám, když mám ji;-):-)

2 0
možnosti

Honzo, parádně napsané!:-)

p.s.kdy si příjdeš pro své svědomí, abych měla něco dobrého ke kávě, víš?:-)

2 0
možnosti
Foto

Jé, tak ono mi uteklo až k Tobě a já ho tak dlouho hledal. Tak mi ho zatím opatruj;-D

Marie, dík:-)

1 0
možnosti

))))))No, tak ted jste me dostal:)))))

1 0
možnosti

:))))))a ja si celou dobu rikal - ze by Vam dala manzelka pozehnani?:)))))

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS