Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

..já kafi moc nedá,...čajpiju většinou studenej...ale z moderních výrobků si musím postěžovat naboty...hlavně v poslední době....jsou prostě nějaký horší....jak v nich usnu...tak mne ráno bolí hlava....

1 0
možnosti
Foto

R^Chvilku mi trvalo, nez mi to doslo;-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, mám to stejně! Kafe vždycky mizí, jako ponožky v pračceR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, ponožky v pračce - to by byla kapitola sama pro sebe, Soňa by mohla vyprávět:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, já mám též ráda turka, ale hrnečky používám ještě nějaké prehistorické, poctivé porcelánové, nebo v práci mám hrnek skleněný. Keramické hrnky ve mě nebudí důvěru.;-D R^

2 0
možnosti
Foto

Ivko, prehistorické hrnečky jsou krásné. Též jich doma pár máme, ale kafe z nich mizí také;-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, mé radary říkají, žes můj člověk.R^... dneska v tom počasí prádlení hrnec v hrobě jsem jich za dopoledne jako těžký případ dala pět a odpoledne ...už radši mlčím... musim se rychle napít:-);-D

3 0
možnosti
Foto

Já jsem asi dala málo. Nebo mi zas udělali nějaké šizené.;-(;-D

2 0
možnosti
Foto

J26a53n34a 61M18a63j45o34v88á

12. 5. 2016 18:20

Zrovna včera jsem držela šáleček od luxusního pressa u kamarádky a musela ji požádat o druhé...ale kam se to první podělo, to fakt nevím.

Častěji mi ale, stejně jako Klárce mizí víno. Už jsem i přemýšlela o trpaslících, ale ani na pomoučeném stole nenechali stopy, tak nevím.

2 0
možnosti
Foto

Podezírala jsem svého spolubydlícího, ale zjistila jsem, že on víno fakt né, tak nevím. Že by přece jen nějaký trpaslík?;-)

2 0
možnosti
Foto

;-DCopak hrnky, zvlášť keramické, ty můžou tekutinu nasáknout. Ale jak mi vysvětlíš mizející víno ze skleničky?8-o8-o;-(;-)

2 0
možnosti
Foto

Řekl bych, že jde o stejný záhadný mechanizmus;-)

1 0
možnosti
KH

Copak tohle, ale jak se prudce snížila kvalita zrcadel!

3 0
možnosti
Foto

No to je taky strašný, zvlášť dámy tím musí šíleně trpět;-)

0 0
možnosti
VV

Ja teda ne, mam hrnecky jeste od Rosenthal.;-D

1 0
možnosti
Foto

A kafe v nich vydrží?;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.