Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Dnes už jsem zcela přesvědčena o tom, že náhody neexistují. A to i když se jedná o věci, které se nám nelíbí nebo které bolí. V tom konečném důsledku ale má všechno svůj význam. Stačí se podívat na nebe. Kolik tam krouží planet, planetek, oběžnic, těles. Všechny mají svůj přesný oběh a řád. Umíte si představit, že se najednou všechny začnou chovat nějak "náhodně". slepě, bez ladu a skladu? To by byl binec nejenom tam nahoře, ale i unás na Zemi... Kdo ví, zda bychom tu ještě žili;-D

Staré hermetické nauky tvrdily: "Jak nahoře, tak i dole". A ono je to platné i všeobecně. Uměl byste si představit třeba velkou firmu, kde vedení šlape jako hodinky, všechno v naprostém pořádku, a zaměstnanci dole žijí v chaosu, kde nikdo neví, kde je levá a kde pravá? Nebo naopak - vedení pracuje v totálním zmatku a zaměstnanci organizovaně a koordinovaně? Když se člověk se podívá na oblohu, těžko věřit na náhody...Immanuel Kant to také krásně vyjádřil: "Hvězdné nebe nade mnou a mravní zákon ve mně."

Děkuji za témata k zamyšlení, pane Pražáku, píšete hezky.

O osudu i o kočičkách.:-)V

1 0
možnosti
Foto

Miloslavo, díky moc za pěkný komentář. Věřím, že vše se děje podle přírodních zákonů, z nichž naše současná věda zná jen malou část.:-)

Přeji hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Honzo, i já tvrdím, že je to osud a takové situace se nevyhnuly ani nám;-)Pěknou neděli přejuR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, mám podobný názor. Krásnou neděli též Tobě:-)

1 0
možnosti
Foto

Měla jsem dnes plno povinnosti, i já se vzbudila ráno ve stavu, že není cosi v pořádku. Nebylo, popíjím mátový čaj, zimnice, do toho ještě nepřímá žádost o odvoz do vzdáleného města. Nene, zalezu zase pod deku . Náhody neexistují. Moje kámoška čarodějnice říká - asi to tak mělo být. R^

2 0
možnosti
Foto

Ivko, at tak ci tak, kazdopadne at je Ti lip a bud opatrna:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, děkuji! Početl jsem si a přeji povedenou neděli!R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Horste, diky, uzij si krasny slunny den:-)

0 0
možnosti
Foto

Řekla bych, že osud...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tez mi to tak pripada:-)

1 0
možnosti
Foto

Karma bez dalších komentářů, Honzo. Něco mi to připomnělo...

1 0
možnosti
DS

Občas mi připadá, ze dnes náhodou nazýváme to, co by lidi dřív označili za zázrak ;-)

2 0
možnosti
Foto

Možná je to tím, že jsme málo vnímaví vůči lidem a dění ve svém okolí:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, to jsou náhody, že to snad ani náhoda není.:-)

Cestou z dovolené jsem zažila něco podobného, nemohla jsem se pořádně probudit, tak jsem se šla ještě projít a na kafe. Na cestě nehoda, zavřená silnice, objíždělo se to po poli... Kdybych vyrazila podle plánu, mohla jsem být mezi těmi nešťastníky, nebo přijet k čerstvému a zasahovat. Když vezmu v úvahu, že jsem i zvažovala jinou trasu, no...8-o;-)

1 0
možnosti
Foto

Člověk někdy skutečně žasne. Přitom všechno za dá schovat za náhodu. Jenže, kdo ví?:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,42
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.