Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honzo, tak to čtu na noc, a jsem zvědavá, jak si s tímto tématem poradí podvědomí. Skoro mu to nezávidím:)))

Zajímavé, myslím že nekonečné, téma.

Díky za námět k zamyšlení či za posun:))

1 0
možnosti
Foto

Marie, doufám, že Ti nakonec přineslo hezké sny o někom, kdo je Ti blízký:-) Díky a krásný den:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc pěkný a zajímavý článek;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, díky, krásný den:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivko, díky, snad se kvůli tomu na mě nezlobíš:-)

0 0
možnosti
Foto

Co my vlastně víme, že:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jak bych to tak slusne rekl, Ivano ... jedno velke nic:-)

1 0
možnosti

Honzo, já tomu také věřím...ale na bytost, která by mi vybavila někoho povědomého, "zatím čekám". Občas se pozastavím a přemýšlím nad nějakou událostí či osobou, kterou jsem zažila/potkala a pak si vzpomenu, že je to ze snu nebo z nějakého filmu, který jsem viděla před léty..

Přeci jen jsem ještě "mladá", zatím ve své blízkosti neztrácím své známé, abych je poté poznávala v někom jiném.

Ale ty sny, ty mě někdy překvapí..

Zajímavý článek :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Mirko, sny jsou kapitola sama pro sebe. Řekl bych, že drtivá většina z nich je obyčejným úklidem v podvědomí, ale občas, dost zřídka se objeví nějaký, o kterém si člověk řekne, že by mohl pocházet z "druhého břehu." Díky a hezký večer:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Jsou věci mezi nebem a zemí... Už jsem slyšela x-krát, že je věčná duše a vždycky má na čas nějaké tělo a pak se vrátí zase v jiném. Myslím, že to patří do nějaké východní filosofie.:-) U některých lidí mi hned přijde, že je znám už dávno, že by to bylo nějaké takové setkání, jako popisuješ?;-)

3 0
možnosti
Foto

Klárko, možná ano, možná ne, to můžeš pocítit leda Ty sama a ten, koho se to týká. A i tak půjde jen o pocit, který nelze nijak dokázat. Lze mu jen věřit nebo nevěřit:-)

1 0
možnosti

R^ Tímhle blogem jste mě opravdu hodně potěšil. Je to zvláštní, ale je to tak, člověk takovéhle bytosti naprosto zřetelně pozná. R^

5 0
možnosti
Foto

Danko, přiznám se, že jsem byl zvědavý, jestli se zastavíte a napíšete komentář. O to víc mě těší Váš postoj, protože jste člověkem s naprosto racionálním pohledem na svět a na vesmír. Díky a hezký večer:-)

2 0
možnosti
Foto

J54a85n56a 89M80a40j49o53v58á

10. 4. 2016 20:10

Honzo, v něco, co nás přesahuje věřím. Tak nějak po svém. Neumím, ale ani to nepotřebuji, popsat, jak to je.

Jen vím, že život obsahuje podivuhodné "nenáhody".

Víc se o tom psát nejspíš ostýchám. Díky.

3 0
možnosti
Foto

Jani, díky. Každý to máme trochu jinak, Někdo o tom přemýšlí víc, jiný míň a spíš to bere tak, jak to cítí. S prezentací navenek je to podobné a pro Vás je to možná hodně intimní téma. Všechny pohledy jsou v pořádku:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,20
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.