Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jojo.to znám, neb dojíždím denně...R^

1 0
možnosti
Foto

Honzo, ještě, že ti neukápla slina ;-D R^

1 0
možnosti
Foto

Ivko, jeste toho trochu;-D

1 0
možnosti

Tak hlavně, Honzo, že jsi to trochu dospal....Vidím to tedy obráceně! Ta paní byla lehce neomalená, když tě pořád vytrhovala ze slastného podřimování!:-)

2 0
možnosti
Foto

Marie, díky, nesmíš taky hned úplně všemu věřit:-). Ale psst;-)

1 0
možnosti
Foto

Máš zajímavé přemisťování své osobyR^

1 0
možnosti
Foto

Nu, raději bych byl této činnosti ušetřen:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, až se konečně zastavím, měl bych přijet s dárkem, nejspíše tedy s polštářkem ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavle, pěkně měkoučkým;-D

1 0
možnosti
Foto

Asi budu muset koupit nový polštář :-)

1 0
možnosti

Odkud jezdíte? Horoušany, Nehvizdy?

1 0
možnosti
KM

Než s Vámi, to bych raději jel na korbě náklaďáku převážejícího prasata na jatka...

...ani se pani nedivim, že vystoupila a raděj počkala na další spoj.

1 0
možnosti
Foto

Teda takhle na paní hned po ránu!R^;-D

Taky jsem jednou vytuhla v autobuse. Nočním. Ustlala jsem si na starším pánovi. Bylo mi tak 16-17, ráno jsem předtím byla ve škole... Mamka mi nadávala, že spím vestoje, pak mi přenechala své místo. Až mě ten chlápek vzbudil tak, že mě chytil za ruku. Na poslední chvíli.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Vsadil bych se, že jako poduška zafungoval moc rád;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,24
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.