Diskuse

Štětky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, potvrzuji, se štětkou je to nejlepší ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivko, jak jinak:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Honzo, naposledy jsem si hrál se štětkou loni. Ale tam kde to šlo, vítězil váleček. No neskutečná činnost. A také jsi mi připoměl jeden z dílů Takové normální rodinky, kde babička (Marie Rosůlková) chtěla vymalovat tu svou světničku. R^

2 0
možnosti
Foto

Pavle, to byl stejně nezapomenutelný seriál:-)

1 0
možnosti
Foto

Téda, Honzo, Ty se nezdáš!;-D superR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, to byla jenom taková legrace:-);-D

0 0
možnosti
DT

R^:-) Krásné, hlavně ta bruneta s melírem - je vidět, že to dělá ráda.

1 0
možnosti
Foto

Danko, to ony obě:-)

1 0
možnosti
Foto

J97a84n86a 45M67a35j35o93v85á

23. 2. 2016 23:19

Nemáte, Honzo, čas? Hodila by se mi návštěva Vás a štětek v ložnici :-)R^

3 0
možnosti
Foto

A budou Míša s Ríšou pomáhat?:-);-D

1 0
možnosti

Tedy Honzo, tohle bych do tebe neřekla. Mazlí se štětkama a ještě s tím vyrukuje na blogu. Sodoma a gomora;-DR^

Kdepak váleček je váleček - tím se tak nenadělá. Poloviční úklid.....

1 0
možnosti
Foto

J68a41n84a 96M22a59j45o21v65á

23. 2. 2016 23:19

my máme dokonce takové stříkátko...to jsou ti novinky :-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, se štětkama jsem se seznámil tak v jedenácti, pomáhal jsem otčímovi na fuškách při malování. V té době ještě měly štětky navrch, konkurenci nemělyR^ dobře jsi to ZAONAČILR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Jsem tu natěšená jako blázen a.... a ....oprávněně! Jane, potřebuji vymalovat;-)R^R^R^ bezvadně psaný...pro malování škoda;-D

Honzo, já si čtu dneska diskuzi a říkám si, holka, ty mu tykáš.... uf .... může tak zůstat, nebo se mám omlouvat?

1 0
možnosti
Foto

Radko, jasně, že může, díky. Jsi žena, tak to bylo na Tobě:-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Dostal jsi mě! Do půlky článku.;-)

1 0
možnosti
Foto

To byl účel. Ale lekla ses, viď?;-D:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,28
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.