Diskuse

Ženich

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivko, dík, pěknou neděli:-)

1 0
možnosti
Foto

o černých jízdách po Brně bych mohl napsat možná knížku :-) ovšešm teď už jsem disciplinovaný.:-)

2 0
možnosti
Foto

Jaromire, to bych do Tebe nerekl, co vsechno vyjde najevo;-D:-)

1 0
možnosti
Foto

Když jsem po 5 letém studiu v Brně jel se hlásit do Práglu, zeptal jsem se tehdy jedné děvy, kterou že šalinou se dostanu na cílové místo. To se psal rok 1991. Ta slečna na mě nejdříve kloukala jako na blba a pak mi odvětila, že neví, že tam maj jen metro a tramvaje. Jako východočech jsem to tenkrát nepobral. No co bych chtěl po obavatelstvu vsi ;-D;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Honzo, je to tedy božsky napsaný- to zaprvý.. a já ho slyším a vidím a věřím Vám každý slovo... situaci....no, Brno totiž - má střední, má láska a ano... zvláštní sorta - brněnští revizoři..Brňáků věčné téma -- Utahovat si z nich a utahovat a utahovat;-D. Vy jste mi jen podpořil v mém záměru zase... škoda , že teď nevím, kam dřívR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Radko, díky, to se nedalo nepopsat. Být mi o generaci míň, tak bych snad na to loučení vyrazil jako doprovod s ním:-);-D

1 0
možnosti

Takový běžný, sympatický cestující (no to jsem s tím... běžný... v Praze, asi přehnala:-)) - a jak to rozsvítí den, že?

O mnoho lepší zážitek než s tím balónkem.

Dík Honzo za napsání! A hezký víkend u PražákůR^:-)V

2 0
možnosti
Foto

Marie, tohle každopádně potěšilo. Díky, též přeji hezký víkend:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, to je luxusní příběh, nádhera! R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, díky, hezké ránko:-)

1 0
možnosti
Foto

J84a48n 59A47n39d37r77l86e

20. 2. 2016 2:01

;-DR^;-DR^

krasne jsi popsal jedny z posledních veselych chlapcových chvil, setkani s revizorem ho ale stejne na opravdove vyzvy manzelstvi pripravit nedokaze... :-/

P.S.: "vodárna" s velkým V prosim, je preci na Vinohradech, a to neni nejaka Michle nebo Zizkov ci dokonce Liben, zejo... :-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, však on si v manželství určitě zvykne, nic jiného mu ani nezbyde:-) S Vodárnou máš pravdu, dík;-)

0 0
možnosti
Foto

J83a52n68a 56M12a41j86o18v50á

19. 2. 2016 23:46

U toho by mne bavilo být. :-).

Tak ať mají to mrně zdravé a nejkrásnější :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, bylo to zábavné. Takové příjemné osvěžení na konec pracovního týdne. Mrně se určitě vydaří:-)

0 0
možnosti
Foto

Hantec, šalina, Brno.1959 jsem tam byl dva měsíce v khaki uniformě. Tenhle týpek tenkrát ještě nebyl na světě. Tobě Jene R^, karma už mi upadla předtím...

2 0
možnosti
Foto

Horste, díky, já zase vojančil nějaký čas v Budějicích, tam sice hantec neměli, ale dodnes vzpomínám s nostalgií:-)

0 0
možnosti
Foto

;-DDobrej týpek! Už byl v procesu loučení, ne?;-)

2 0
možnosti
Foto

No jasně, doufám, že je v pohodě:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,29
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.