Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Časy se nějak moc rychle, Honzo, měníR^

2 0
možnosti
Foto

Horste, to už je život:-)

1 0
možnosti
Foto

Je až s podivem jak některé věci byly v tom našem pravěku dětství a mládí jednoduché. Jenže pak čas trhnul železnou oponou a lidi pochopili, že na jednoduchých věcech se dá vydělávat a rozkrádat méně.

0 0
možnosti
Foto

Ono to bylo vždy, jenže před tím trhnutím se o tom nedalo veřejně mluvit ani psát a tudíž to nebylo tak na očích.

1 0
možnosti
Foto

R^ Samé novoty,.... až přijedu, co by vesničanka opět do matičky Prahy, musíš mě poučit;-D

2 0
možnosti
Foto

Jitko, musíš přijet brzy, aby těch změn nebylo moc:-)

0 0
možnosti
ŠM

Ale Lítačka se v Praze změní na P R D E L - Pražskou Dopravní Elektronickou Legitimaci...

takže až Vám revizor bude říkat: Ukažte mi P R D E L .. nebuďte vyděšení.

5 0
možnosti
Foto

:-)No, to je nápadR^

1 0
možnosti
ŠM

no, on to Šimek říkal jinak: A na splašený krávě jsi jel? To jsem jel, připustil bratranec Jóna. No vidíš! To je stejný,jenže se míň mačkáš!

2 0
možnosti
Foto

Jen jsem se volně inspiroval;-D

1 0
možnosti
Foto

To já jsem teprve nedávno, když jsem se musela přepravovat veřejnou dopravou a nikoliv autem, zjistila, že zde, v kraji s kratkymi zobaky, máme Odisku :-)

2 0
možnosti
Foto

Odiska, to je pěkné jméno, skoro takové kočičí:-)

2 0
možnosti
JP

J60a68n 96P12a11l68l18a86s

28. 1. 2016 23:32

Jene, existovala píseň „Pražákům, těm je hej“, nebo tak nějak. Zřejmě futurologická.

V Liberci máme už léta Opuscard, vždycky v prosinci ji se ženou nabijeme za 10 klacků dohromady a do peněženky dáme doklad o zakoupení, kdyby se něco elektronického po... Stalo se mi to myslím 2x, a než jsem stačil doklad vytáhnout, řidič mávnul rukou a pronesl něco nepublikovatelného na adresu těch zkur*enejch vymožeností, s kerejma ty deb*lní papalášové votravujou život slušnejm lidem.

Až na pár výjimek jsou naši řidiči frajeři v dobrém slova smyslu. Miluju jejich hlášku do vysílačky ve špičce: „Na nástupišti zůstalo 20 kousků, tak hejbni p*delí a něco s tim dělej.“ Že nebylo Vaším snem dělat dispečera?

3 0
možnosti
Foto

Ten název karty u Vás jste asi neměl zmínit. Co když se toho někdo chytne a v Praze z toho udělá, nedej bóže, třeba pussycard;-) Tedy zkratku z ,,Pražská univerzální special super Y karta dopravní";-)

1 0
možnosti
Foto

P.S.: Tyč na ruční přehazování vyhýbek se v tramvajáckem žargonu nazývala TÁGO. Jinak vzpomínek nepřeberně. Kdo nejezdil na nárazníku, nevisel v lidském ,,hroznu" ve dveřích, nevyskakoval a nenaskakoval za jízdy, tomu těžko mnohé přiblížit. A ta chystná ,,lítačka" asi bude zas jen další ,,plácačka". Zdravím Vás JeneR^

1 0
možnosti
Foto

R^:-) Mimopražská, tak mi asi nepřísluší...Přesto: lítačka, když jsem to pojmenování slyšela, Hurvajs voči obracel málo v sloup. Připomíná to průjem za ,,dveřma,,... honem, nebo esenbáky, co jdou udělat šťáru, vážně nevim.

Ale buďte v klidu. V Plzni si v létě vymysleli výměnu karet za asi dvě stovky... zkrátka tah na branku, jak si na výměně s odpuštěním k prdu šikovně nadít kapsy.Kamarád to spočítal...to bude v managmentu a na radnici nových cars.:-/

3 0
možnosti
Foto

Asi je to všude podobné. Radko, nevěděl jsem, že jste ze z Plzně, my tam máme jednu z dcer:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,21
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.