Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, Danko, hezký nedělní večer:-) PS: Těším se na Váš další Mars.:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo nejdříve jsem se zalekl, ale už je to dobré. A ve svém závěru máš pravdu. Vzpomínám si na slova z jedné z mých nejoblíbenějších pohádek ( ano, já mám stále pohádky rád) O Janovi a jeho podivuhodném příteli. Ta slova jsou:nějak takto " Máš pravdu,věčný život je jen vábný sen. To není nic pro člověka. Bez konce by život ztratil svůj smysl".

1 0
možnosti
Foto

Pavle, díky za nakouknutí. Též mám rád pohádky, hlavně ty "klasické." Člověk si u nich odpočine od světských protivenství a může v nich najít spoustu moudré pravdy:-)

0 0
možnosti
Foto

Už jsem se nadechovala ke spílání (rodičů Jirky), zaplať bůh, že jsem to dočetla do konce;-D Přeju všecko nejlepší R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Jitko, dík, Tobě též, krásnou neděli:-)

0 0
možnosti

Honzo, fajn čtení!:)))

2 0
možnosti
Foto

Honzo, má nejmladší sestra také může slavit jen jednou za čtyři roky. Ušetří ona i my...R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, to je milé, další z "inkriminovaných" kdo se ozval. Takže stejně jako u dcery pana Mikovce posílám předčasné přání k narozeninám:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Málem jsi mě dostal.;-D Myslíš, že tito jedinci mají nějakou výjimečnou vlastnost? Třeba jako indigové děti?

1 0
možnosti
Foto

Klárko, obávám se, že ve skutečnosti nemají. Snad kromě těch vzácných narozenin:-)

1 0
možnosti

Dceři bude letos 7. Stejný případ. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak posílám jedno hooodně předčasné přání k narozkám:-);-D

0 0
možnosti
Foto

Honzo, Makropulos?;-D

Ale styď se, nezletilému podávat lihoviny

4 0
možnosti
Foto

Ivo,pobavil mě, ale asi se mu budu muset víc věnovat, byl by schopen vymyslet leccos.;-);-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,27
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.