Diskuse

Kazítko

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honzo, já tedy nevím jak ty si to představuješ?:-) Přece nebudou vyrábět (nejen) spotřebiče, aby ti vydržely léta, jako dřív. Peníze se musí točit!:-) Ono je to ostatně na těch věcech už vidět pouhým okem, že jsou "na jedno" použití.

Mám na chalupě rozpékač pečiva renomované firmy Row...., který je opravdu stařičký (60, 70let, možná víc) - designově bídný, ale pracuje bezchybně.

Ještě dodám, že stejně "kvalitně" jako ty spotřebiče jsou dnes prý vyráběna i auta.

1 0
možnosti
Foto

Tak to máš krásný funkční muzeální kousek, Marie, toho si važ:-) Pokud jde o auta, tak jsem dost konzervativní, celý život mám Škodovky a měním je dost zřídka, tak se moc nebojím:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, osobně jsem měl několikrát tu čest s tímto K se setkat. Takže si lebedí nejen v Čechách, ale i v Německu.;-D

1 0
možnosti
Foto

Horste, zřejmě je to taková globální potvůrka:-)

0 0
možnosti
RE

Myslím, že toto spolehlivě funguje u dnešních supermoderních úžasných aut. Těsně po záruce se to zastaví a ač se většinou jedná o drátek nebo zoxidovaný ,,tištěný spoj", běžný člověk nemá šanci na to přijít a v servisu je z toho vždy ,,čerpadlo" nebo ,,řídící jednotka" za pár desítek tisíc...

1 0
možnosti
VV

Tak to za poslednich 25 let neznam. Ale mel jsem kdysi francouzske auto s tim nemravny znakem. Tam to bylo na dennim poradku uz v zaricni dobe a nikdo si s tim nevedel rady.

0 0
možnosti
VV

Pokusil bych se Problem u elektroniky trochu vysvetlit. Prevauna vetsina poruch je v sitovych zdrojich. Ty jsou dnes vylucne elektronicke. Sitove napeti se rovnou usmerni a rozseka vysokou frekvenci aby se pak usmernilo. Tak je to nejmensi a nejlevnejsi. A podminkou vyhlazeni toho rozsekani je Kondensator s velmi nizkym vnitrnim odporem. Ovsem ten stoji nekolikanasobek toho obycejneho. Ten obycejny se obvykle po nekolika Stovkach hodin odporouci. Nekdy nahlas a se smradem, nekdy i i potichu bez vnejsich priznaku.

A tady podle mne neni rozdil mezi cinskym CI jinym vyrobcem. Jevtomtlsk na snsnizeni vyrobnich nakladu.

0 0
možnosti
ML

Kvalitná technika sa vyrába aj dnes, problém je, že priemerný zákazník nie je ochotný zaplatiť za kvalitu. Z nejakého dôvodu si myslí, že práčka Candy je rovnako kvalitná, ako Miele a chladnička Liebherr bude rovnaká, ako Haier z Tesca. Rovnako existujú aj TV prijímače, notebooky a ďalšia technika kvalitnejšia, ako low-end. Len si treba priplatiť.

1 0
možnosti
KT

Mám profi-monitor od renomované firmy. Kurvítko se aktivovalo dva měsíce po uplynutí záruční doby.

1 0
možnosti
PJ

Já osobně mám asi v tomhle štěstí, v mých elektronických a elektro přístrojích se kurvítka nejspíš nevyskytujou, všechno mi funguje i mnoho let po záruce. Nejmladším aparátem je smartfoun, druhej v pořadí, už ho mám přesně rok a půldruha měsíce. První smartfoun mi sloužil 2,5 roku, bricknul jsem si ho sám při snaze mu sofwarově zlepšit správu kapacity paměti líp, než jsem do tý doby měl řešeno.

Leč to samovolný rozbíjení věcí zažívám u předmětů úplně jiných - u slipů a ponožek - vezmu je 3x na sebe, 3x mezitím vyperu a už jsou v nich díry... asi používají zakurvítkovaný vlákna...

2 0
možnosti
Foto

S prominutím, pane kolego, neberte si to ve zlém, ale nemáte náhodou v sobě nějaký kurvítkový magnet?:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Ano Honzo, i já bych se nebála toha "správného" výrazu ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Byl bych ho s chutí použil, Ivko, ale článku by mi bylo líto. Jednou jsem napsal jeden na téma "prdel," tohle slovo jsem tam několikrát použil a článek zmizel velice rychle;-)

1 0
možnosti
VV

Abych take prispel troskou do mlyna.

Ono zalezi dost na tom, od koho a co koupite. Od podobneho internetoveho obchodu s cinskym zbozim nemuzete ocekaval zadne zazraky.

Ale nekolikrat se mi stalo, ze pozarucni oprava byla po dohode zdarma na kulanci.

2 0
možnosti
Foto

Tohle bylo obyčejné Lenovo, co čekat, asi máme zatím kliku, že neklekl celý noťas. Jinak je to samozřejmě o lidech, jako ostatně ve všem:-)

0 0
možnosti
Foto

No jo, žijeme v době rychlé spotřeby. Věci neopravujeme, protože jsou "jednosoučástkové" a měníme je za nové, ze života se tak nějak vytrácí vědomí opatrování si toho, co máme.

A věci jsou šité horkou jehlou nejde o řemeslnou úroveň a kvalitu, ale o náklady... a tak se kazí. Jak by řekl můj muž, není to chyba. Je to prostě vlastnost "epochy kurvítkové"

2 0
možnosti
Foto

Jano, máte moudrého muže:-)

1 0
možnosti
MS

Přiznám se, že ty stesky "po dávných strojích a přístrojích, které nám sloužily po dlouhá léta" nemám moc rád, protože se při tom zapomíná na to, za jakou cenu jsme je kupovali. Za pračku, barevný televizor, lednici s mražákem, videorekordér a jiné spotřebiče jsme většinou vysolili několik průměrných platů. Dnes totéž pořídíme za polovinu průměrného platu, takže i když máme smůlu a pořídíme nějaký přístroj, který nám odejde těsně po záruce, pořád máme v záloze ještě několik koupí téhož, než se dostaneme na cenu, kterou jsme kdysi vysolili za ten, "který nám sloužil dlouhá léta". Navíc dnes je jiná doba, technický vývoj se neloudá jako za totáče, takže není ani příliš žádoucí držet doma extrémně dlouho "staré šunky".

2 0
možnosti
Foto

To je samozřejmě pravda, ještě bych dodal, že se vše tehdy velmi obtížně shánělo. Ale na druhou stranu je spousta věcí, které jsou "technicky aktuální" o dost déle než je jejich záruční doba. Třeba pračky, myčky a podobně.

2 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,39
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.