Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)Honzo sni dál, určitě to neni na škodu.:-)

4 0
možnosti
Foto

To rozhodne neni, Jaromire. Preji krasny Stedry den:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)Krasne Vanoce, Jitko:-)

0 0
možnosti
Foto

Diky, hezky Stedry den, Ivko:-)

0 0
možnosti
ZS

Znám to...

Hezké svátky:-)

2 0
možnosti
Foto

R^ Nechte jí putovat Jene. Je to součást Vašeho JÁR^ A to je dobře.R^

Pohodé svátky Vám i Vašim blízkým. J.A.J.

1 0
možnosti
Foto

Diky, Jiri, preji hezke Stedre rano:-)

1 0
možnosti
Foto

R^A co třeba když se mi zdá několikrát o místě, kde jsem nikdy nebyl a za pár let někam jedu to místo bezpečně poznám?

3 0
možnosti
Foto

Takove snove deja vu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Mám to podobně a docela jsem se tím zabývala. Je to zajímavé a hodně to vypovídá. O našem životě, touhách- i takových, které potlačujeme vědomě i podvědomě,...:-)R^

6 0
možnosti
Foto

J95a55n 61P73r85a44ž62á24k

23. 12. 2015 22:51

Ano, je to strasne zajimave tema a lze na nej nahlednou z ruznych uhlu:-)

4 0
možnosti
Foto

Já osobně bych se radši držel vědců.

V opačném případě totiž hrozí, že by se toulavá duše nemusela vrátit a pak už bych pořád chodil jak tělo bez duše. :-)

3 0
možnosti
JH

já mám duše dvě

0 0
možnosti
JO

Pěkné kolo, ta skládačka...

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,43
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.