Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak normálně už mívám v tomto čase taky přezuto, ale letos jsem nějak zaspala dobu na objednání a tedy čekám. Nechci jít do jiného servisu , jsem už zavedený klient. :-) Tedy jezdím opatrně a nevystrkuji nikde se svým fordíkem čumák.

1 0
možnosti
Foto

Taky nerad měním servisy. Trvalo mi několik let, než jsem po přestěhování našel ten, co mi vyhovuje a jezdím tam navzdory tomu, že má pro mě nevýhodnou otevírací dobu:-)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Chystám se v sobotu.:-)

1 0
možnosti
Foto

podklouznutí v jakékoliv lidský činnosti, se často nevyplácí:-)

1 0
možnosti
Foto

Ještě, že náš fordík už má přezuto. Jedna z věcí, o kterou se nemusím starat já;-) Honzo R^

2 0
možnosti
Foto

J16a17n 39P20r13a42ž42á77k

20. 10. 2015 13:34

Však správně, Jitko, tohle je převážně mužská starost:-)

2 0
možnosti
Foto

Zrovna včera mi DHL dovezlo jednu fajn novinku, doporučuji omrknout testy ADAC i testy v jiných zemích :) Michelin CrossClimate :)

1 0
možnosti
Foto

J60a74n 38P37r62a37ž68á28k

20. 10. 2015 12:59

R^Vypadají nadějně, jsem zvědav na Tvoje zkušenosti:-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem taková pečlivka, že jsem jezdila na zimákách i v létě, jsem zjistila. Takže jsem chodila v parnu v kozačkách. Chudák auto...;-D

1 0
možnosti

Jezdit v létě na zimákách není zrovna nejlepší nápad.

0 0
možnosti

R^ mám sice směsky, ale díky za blog, budu už potřebovat asi nové, po pěti letech. 

Krásný den. Bez nehod.:-)

1 0
možnosti
Foto

J44a23n 46P30r65a22ž72á20k

20. 10. 2015 10:58

Díky, Danko, též přeji krásný den a pohodové cestování:-)

0 0
možnosti

Říjnové odpoledne, sluníčko hřeje, sucho, teplota cca. 15C. Jedu po státní kolem Pálavy a co nevidím, na křižovatce nedobrzdil nějakej Pražák :-) Jestli von už tam neměl přezuté zimáky, na těch doklouže za tohoto počasí dál než na letních. Tož tak, důležité je používat rozum, na to žádnej zákon nepomůže.

0 0
možnosti
Foto

J42a43n 52P95r45a65ž63á98k

20. 10. 2015 10:51

Vy na jaře a na podzim přezouváte podle aktuálního počasí a podle cíle své cesty třeba i dvakrát denně?;-D

0 0
možnosti
Foto

Honzo, někoho nezachrání ani zimáky, jiný naopak si poradí i na letňákách. A zcela jiní by měli na celou zimu vozidlo odhlásit. To je ale pouze můj názor, názor jednoho který jezdí dost za každého počasí a baví ho to více v zimní čas než v letním. Člověk musí milovat ježdění za každého počasí a ne se toho bát. Je mi dost a stále jsem bez ŠRÁMŮ. Přeji všem bezpečnou jízdu, hlavně za volantem nemluvte se spolujezdcem pohledem na něj, čtěte silnici a dívejte se daleko vpřed. Šťastnou cestu VŠEM!

4 0
možnosti
Foto

J50a24n 92P22r28a21ž72á77k

20. 10. 2015 10:40

Díky, Horste. Souhlasím s tím, že někoho nezachrání ani zimáky, s tou druhou polovinou věty už miň. Též jezdím už hodně dlouho a vycházím ze svých zkušeností:-) Ke Tvému přání se rád připojuji:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.