Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Půvabný blog. A podobný binec, Honzo, jsem našla občas i u českých lesů, ale musím říct, že teď už míň. Kočička je krasavice, taková něžná.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Magdo. Je to stejná číča jako z článku o těhotných kočkách, asi trochu předvádivá italská modelka.:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzine, krásné toulání. Jinak co se týče pořádku, byl jsem překvapený v Paříži, nekutečný binčus.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, díky za nakouknutí. V Paříži jsem nebyl už skoro 20 let, takže se mi odtamtud přefiltrovaly vzpomínky a zbyly už jen ty krásné:-)

1 0
možnosti
Foto

Není kočka, jako kočka R^;-D

1 0
možnosti
JR

J43a89r35a 83R59a17n58k

6. 10. 2015 18:19

A jako tresnicka na dortu - LindaR^

Chtela jsem se zeptat, jeli jste po svem, nebo se zajezdem?

1 0
možnosti
Foto

To neni Linda, ale mistni italska kocici dama:-) Byla to poznavacka s cestovkou, takove presuny se spoustou zastavek na mnoha mistech:-)

0 0
možnosti
Foto

vylepšilo náladu :))

2 0
možnosti
Foto

Tak to jsem rad:-)

1 0
možnosti
Foto

Tím černým ouškem přijímá, ale nereaguje, a tím růžový ouškem také přijímá, ale reaguje.

3 0
možnosti
Foto

Mozna lovi zvuky z ruznych stran najednou:-)

1 0
možnosti

Ale kafe ... kafe je nejlepší na Korsice ... .-)

1 0
možnosti
Foto

Já myslím, že doma;-)právě jedno takové popíjímR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,86
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.