Diskuse

Kočičí sen

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dík, Jaromíre:-)

0 0
možnosti

Díky za slovo "vzkočit", obohatil jste můj slovník o další skvělé slovo ;-DR^

Mám těch potvor doma 7, jedna lepší než druhá, třetí lepší než čtvrtá... všechny úžasné. A všechny nalezené, nebo z útulku.

3 0
možnosti
Foto

Díky, Jano.:-) Linda vymyslela pár novotvarů a nových slovních obratů. Například přemňoukat=přemluvit, vymňoukat někomu nebo něco=vynadat někomu nebo si něco na někom vymoci. A potom "poškrábat se o kočku." Když se řekne, že kočka někoho poškrábala, tak je to špatně, protože to nikdy není vina kočky, ale člověka. Jako když se poškrábe třeba o růži. Pak je tu ještě slovo tlabkoškrab, které odpovídá slovu rukopis.;-D

2 0
možnosti

Honzo děkuju , za vzpomínku na Lindu a na ostatní toulavé-svobodné kočky ... krmím skupinu divokých u naší fabriky, i o dovolené za nimi jedu a krmím..v autě mám vodu,misky a granule nebo pár konzerviček pro sichr....vždy připravených... a doma mám vlastně taky samá nechtěňátka...

2 0
možnosti
Foto

Šárko, Vy jste ta správná kočičí máma, Vás by kočky měly nosit na zlatém řetízku v medailonku:-). Díky a přeji krásný den:-)

2 0
možnosti

stodvacátá dizertační vědecká práce profesionálního odborníka na kočky a žížaly o jejich myšlení, skvělé

co by si iDnes bez těchto textů počalo

0 0
možnosti
Foto

Honzo, pěkné vzpomínání a také povídání. R^

5 0
možnosti
Foto

Pavle, diky za nakouknouti:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, pěkné vzpomínání R^;-)

3 0
možnosti

My jsme s kamarádkou na Krétě krmily místní kočičky kapsičkami a oni nic nechtěly... čichly si a šly dál (k lepším restauracím). Vypadalo to, že máme pod okny nablito (ty kapsičky), ale fakt jsem byla ráda, že je to jak to je a nemají hlad. Ovšem o rybu se se mnou kocourek v restauraci rád podělil, byla dobře připravená... Zdravím Honzo!R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to jste měly štěstí a natrefily na samé nóbl kočičí dámy. Ale s tou rybou to chápu, to je vybraná kočičí lahůdka. Hezký večer, Magdo:-)

0 0
možnosti

J47a37r55a 40R49a94n74k

4. 10. 2015 16:22

:-)hezky vyraz - tehulka, nikdy pred tim jsem neslysela, temer pri vsech cestach mam v zavazadle pytlik - u nas asi kapsicek, tady "treats" Nejvice tech bezdomoveckych jsem videla v Jachymove, kde byla maminka na leceni a chodila jsem je s ni krmit. Daleko horsi je to ovsem v cele Jihovychodni Asii, tam jsem obcas byla jako Rattenfaenger from Hammel a videla mistni kocky jist z malych oltaru pred domy dary bohum. Vetsinou to byla mala hrstka uvarene ryze se zbytky curry (moje kocky by mysleli, ze jsem se zblaznila) obcas v tom byly kvitka a ony to vse vypucovali. Kdyz jse je zacala krmit, jakoby si to mezi sebou rekli. Jsem vdecna, za zpravy o Linde, jeji fotografie a za vsechny clanky lidi zde, kteri na ne mysli a staraji se o ne. Uf, nejak jsem u prvni kavy na mekkoVR^

4 0
možnosti
Foto

Měla jsem za to, že treats jsou spíš mlsky než krmení.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,92
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.