Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Svědčí to, Honzo, tělu i duchu R^

1 0
možnosti
DS

Určitě po Vaší zkušenosti vyzkouším. Dříve jsem si myslela, že na to nemám čas (sama s velkými dětmi) a teď ho vážně nemám (vdaná s miminkem). Ale všeho do času;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Přeji příjemný zážitek, až se Vám podaří najít si na to čas. Moc dobře si pamatuji, jak jsme byli s manželkou oba stále v jednom kole, když byly dcery maličké:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo tak v solné jsem nebyl. Četl jsem mnohé o působení na dýchání. Nicméně, na takové obyčejné rozjímání stačí potůček, zpěv hudby a hlavně bez lidí. Ale díky za přiblížení zkušenostiR^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Pavle za nakouknutí:-)

0 0
možnosti
Foto

Byla jsem loni v Nových Hradech. Ale bez průvodce. Prostě jen ta lehátka a CD.:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, i já byla párkrát v solné jeskyni a náramně si to užila. Asi záleží na tom, kdo o tom něco ví a potom ten relax má kladný výsledek. Já měla velké štěstí. A ta sůl, má hlavně vliv na ty, kteří trpí dýchacími problémy atd... ovzduší, v  kterém jsem byla, mi hodně prospělo.;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko. Nemyslím, že bych o těchto věcech věděl víc než ostatní, spíš asi míň. Jen si myslím, že stačí "otevřít duši" a pak to co má přijít, přijde samo. A s tím dýcháním máš pravdu, to musí být balzám pro lidi, které toto trápí:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,36
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.