Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Honzo, pěkná procházka a i námět pro nějaký ten výlet.R^

1 0
možnosti
Foto

právě jsem se vrátil z výpravy a hend posílám karmu:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Díky, Jaromíre:-)

0 0
možnosti
Foto

jojo, schválně si vždycky udělám zkratku přes zahradu, je to oáza v centru matičky Prahy. R^

1 0
možnosti
Foto

Ano, je tam příjemně. Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné, uklidňující Honzo R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Geniální příměr - oko hurikánu R^ :-)Kovová soška s prázdnýma očima (jedna z několika) tak trochu působí jako poslední "přeživší" svědek ;-D

1 0
možnosti
Foto

Působí trochu depresivně, to je pravda. Díky, Martino:-)

0 0
možnosti

Honzo, je zbytečné ti psát, že moje srdce i oko jásá.:))) Františkánská zahrada je vlastně jediná oáza v centru, v blízkosti Václaváku. Zejména po té, co peníze zvítězily nad krásným parčíkem Na Příkopě, co stojí pasáž Myslbek.

Díky za moc hezký blog. Pěkné fotky i doprovodné slovo.

Palec nahoru!

1 0
možnosti
Foto

Diky moc, Marie, jsem rad, ze Te clanek potesil:-)

1 0
možnosti
MB

M47i76l11a71n 79B63í92l84e68k

31. 7. 2015 20:33

Hezký článek a fotky. Ještě bych doplnil, že ze zahrady jsou i docela zajímavé pohledy na zadní trakty známých budov na Václaváku nebo ve Vodičkově ulici (a projít lze ještě průchodem do Palackého ulice nebo pasáží blízko k "Myšákovi"). Jen ten klid se vesměs dostavuje jen ráno a v brzké dopoledne, pak už většinou nebývá, kam sednout.

1 0
možnosti
Foto

Díky:-) S těmi budovami je to pravda, ale záměrně jsem jim na fotkách vyhýbal, abych co nejvíce "odstínil" bezprostřední blízkost metropole. Byl jsem tam včera kolem 11 dopoledne a moc lidí tam nebylo. Přišlo mi, že tam chodí víc místních než turistů a právě těch místních je teď uprostřed prázdnin v Praze o hodně míň než normálně:-)

0 0
možnosti
DT

Zajímavé místo.R^ Oáza města. :-) Krásný den přeju.

1 0
možnosti
Foto

Diky, Danko, tez preji krasny den:-)

0 0
možnosti
JH

Hezky jste to napsal i nafotil. Já zahradu pamatuji v proměnách let. Ale k té "sněžné". Ta původní je myslím v Římě, k němu se váže i ta pověst. A mám dojem, že v Čechách je ještě minimálně jedna. A ta pražská by stála za podrobnější reportáž. Kdysi jsem se k tomu i chystal, ale stáří... Doplatila na husitské války, je nedokončená, původně  to byla jistá konkurence hradčanské katedrále, reprezentantka města Praha.R^

1 0
možnosti
Foto

Diky, Josefe, ty fotky jsou jen takove obycejne nahodne momentky. Ale mate pravdu, ta "snezna" by si samostatny clanek rozhodne zaslouzila:-)

0 0
možnosti
Foto

Je to moje oblíbené místo, kam zajdu, kdykoliv jsem v Praze. Díky za fotky.R^

1 0
možnosti
Foto

Diky Tomasi, je tam hezky a klidno, ale moc casto se tam nedostanu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,89
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.