Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RJ

R46a59d97e46k 56J41a87r35o88š

28. 3. 2015 17:01

Tož, stran toho piva. I přímo na ostrově se nějaké to příjemné posezení s pivečkem za rozumnou cenu dá najít. Neřkuli pak v těsné blízkosti Kampy. Já chodívám nejraději do BarBaru ve Všehrdově ulici, co ho dříve měl a sám tam obsluhoval dnes již bohužel zesnulý hrabě Antonín Kinský.

Jinak za pěkné připomenutí této pohádkové části Prahy jednoznačná karmaR^

1 0
možnosti
Foto

Radku, díky, ten BarBar musím vyzkoušet:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo krásně jsem si pošlapal po Kampě, navíc poněkud spojené s osobou Jana Wericha.  A tak ti uděluji jen karmu, protože jsem ti chtěl přidat i jedno z mouder, ale byl mi během sekundy příspěvek odstraněn. A tak to moudro pošlu cestou jinou, aby jsi o něj nepřišel.

1 0
možnosti
Foto

Díky, Pavle, ještě, že se toho Werich nedožil, asi by ho dost zarmoutilo, že ho admini Idnesu mažou;-)

1 0
možnosti
Foto

Kampa dobrá...jen...pozdě otvírají a ceny nejsou zrovna lidové...u nás otwevřít hospodu v jedenáct s jedenáctkou za 40...to bychom je hnali:-)

1 0
možnosti
KT

Když jsem tam ještě bydlela, byla to idylka. Nyní tam chodím dost nerada, protože to je turistické rejdiště a půvab je pryč.

3 0
možnosti
AEA

Hezke pohledy a zatisi, jenom skoda ze v Praze je mene svetla a modre oblohy nez v Californii, pak si to zada vice vycistit na Photoshopu. Vzbudilo to ve mne hezkou vzpominku na studentske casy. Dekuji.

1 0
možnosti
Foto

Diky za nakouknuti. Ano, svetlo mi vcera moc nepralo, nicmene u mych fotek se to tak neda brat. Jsou uplne obycejne, porizene mobilem a kazdy fajnsmekr nad nimi musi lomit rukama a kroutit hlavou;-D

0 0
možnosti
Foto

Pěkné Honzo, zas je potřeba vyjít ven R^ Za "cihelným" okýnkem to vypadá jako po flámu. Lidi jsou prostě čuňata.

1 0
možnosti
Foto

Diky, Ivano. To vite, takovyhle neporadek se holt najde vsude, ale nekazme si jim sobotni rano:)

0 0
možnosti

Malá Strana - nejkrásnější část Prahy. Takové fotky pro mě, pražského patriota, jsou vždycky pohlazením. Honzo, velký dík.R^

2 0
možnosti
Foto

Tak to jsem moc rad, Marie, ze fotku potesily:)

1 0
možnosti
Foto

R^V Pro mne i kus života a tudíž i nostalgie;-)

2 0
možnosti
Foto

Nedivím se, je to krásné místo. Naši mě tam párkrát vzali už jako malého kluka a vždy mě to místo učarovalo:-)

2 0
možnosti
Foto

R^:-)...Tam se toužím podívat, pěkně v klidu si to projít, moc pěkný.

2 0
možnosti
Foto

Díky, Jitko, jo, bylo tam hezky:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,91
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.