Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Připomněl jste mi jedno období a zvláštní sny...můžu na Vás zase jednou navázat blogem?

2 0
možnosti
Foto

Samozřejmě, bude mi ctí:-)

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé! Nevěřím na výklady snů podle snáře, ale věřím, že mají i jiný význam než pouhý odraz našeho podvědomí. Kdysi se mi zdál sen, že jsem byla v domě, v němž žil můj dědeček - v té době už dávno nebyl mezi námi. Ten dům si z dětství pamatuji a vím, že v přízemí byla lékárna. V tom snu tam ale vonělo čerstvé pečivo a za vchodovými dveřmi byl těžký závěs a za ním nápis pekárna. Když jsem ten sen vyprávěla mamince, řekla mi, že to tam přesně tak vypadalo, když byla ona malá - i s tou pekárnou, a že tu noc bylo zrovna výročí od dědečkovi smrti...

3 0
možnosti
Foto

Je spousta věcí, o kterých vůbec nic nevíme. Současná věda je nedokáže vysvětlit, neumí je změřit a popsat. Přesto nejsou nijak nadpřirozené, jsou v souladu přírodnímy zákony. To jen my lidé nevíme s jakými, protože je prostě neznáme. Asi je to tak dobře:-)

2 0
možnosti
Foto

Také mívám sen, který se svým principem opakuje, a mrzí mne, že se to opakuje čím jsem starší měně často. V tom snu si poskočím a pak, jen jak při skoku do dálky, nadzvednu nohy do předu a prodlužuji ten skok vlastně až do probuzení. Je to něco tak krásně lehkého, že mne mrzí to probuzení.

2 0
možnosti
Foto

Moc hezké, vlastně taková variace na létací sny:-)

3 0
možnosti
Foto

Mě se zase zdávalo, že mám těžké tělo a nemůžu se ani hnout...

2 0
možnosti
Foto

To je dost běžný snový stav, zcela neškodná spánková obrna.:-)

2 0
možnosti
JV

Taky jsem míval opakující se sen (hlavně v pubertě), který se se zvyšujícím se věkem vytrácel. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Zdávalo se mi, že létám. Stačí se rozeběhnout, roztáhnout ruce a letět... 

Takové sny mívá ovšem kdekdo. Jsou prý způsobeny postupným vypínáním určitých mozkových center. 

Z podobného soudku je situace, kdy se propadáte tak rychle do spánku, až se vám zdá, že padáte. Vy sebou cuknete a spánek je pryč. To prý proto, že mozek nestihl včas vypnout centra ovládající pohyb určitých částí těla.

1 0
možnosti
JM

Sny jsou údajně takový úklid toho našeho počítače, přesun dat z operační paměti na harddisk, možná i jeho defragmentace. Žádný jiný význam nemají.

1 0
možnosti
Foto

Řekl jste to hezky, to je určitě jeden z důvodů proč se nám zdají. Sám bych si však další významy vyloučit nedovolil.;-)

2 0
možnosti
JH

J82a37n 69H31a82n12á46k

26. 4. 2014 16:47

R^

Interpretace snů je pro mě asi největší záhadou. Někdo sny nemá vůbec, já to mám naopak, někdy hodně živé, někdy hodně nesmyslné, někdy smrt, láska, vzrušení, síla, hudba, duchovno, emoce ..prostě od všeho něco a také mám pár snů, který mě provází celým životem a nebo doslova pár snů, které se fakt stali (nikoliv dežaví, to je prý způsobeno chybnou reakcí z oka, kdy se nám jeden obraz do mozku dostane 2x). Když jsem byl malý, snům jsem dokonce věřil, např. že jsem lítal po bytě s holuby :))  

Určitě nám sny něco říkají, ale interpretovat to správně, je imho nadlidské (nebo opět ve snu).

1 0
možnosti
Foto

Pro mě je například další velkou záhadou, jak je možné, že se mi občas zdá sen s vážnou hudbou. Jsem naprostý hudební antitalent a nedovedu si představit, kde se v mém mozku ta krása složitost dokáže vzít.

5 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,13
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.