Diskuse

Kráska

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ja jsem taky nedavno takto ulovila kocoura, ktery k nam chodil zistne pouze pro potravu ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-) Kočka má jednu vlastnost, která většině jiných zvířat i lidí chybí. Dokáže si totiž ochočit i chlapa! ;-D

2 0
možnosti
Foto

Nekdy se to podari i nejake dvounohe:-)

2 0
možnosti

...ha...a kde je fotka...????...;-)

0 0
možnosti
Foto

Ta by hned zkraje zkazila prekvapeni:-)

0 0
možnosti

Všichni jste (včetně autora) vedle jak ta jedle: Byla to veverka!:-)

0 0
možnosti
Foto

Skoro bych Vam uveril, akorat ze veverky nepredou:-)))

0 0
možnosti
Foto

R^;-DA že jsem tušila od začátku, že to bude číča.;-)

1 0
možnosti
Foto

A že se Vám nedivím. Co jiného by také od sebe mohli čekat dva milovníci koček.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Mám já to obrovské štěstí, že manželovy milenky krásně předou a jsou  jen čtyřnohé.;-D

1 0
možnosti
Foto

Krásné, jako bych to viděla, tedy cítila, tu předoucí krásku :-)

0 0
možnosti
Foto

Málem jsem se lekl, že milovníka zatknou pro sexuální obtěžování. V závěru se mi ulevilo. Pěkné.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,93
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.