Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Duše je z definice nedělitelná, a proto se nemůže rozdělit. Pokud by strážný anděl byl pouze projevem mé duše, pak by postrádal jakoukoliv užitnou hodnotu, protože mi nemůže poskytnout nic jiného než to co už mám. Z toho důvodu je dobře, že strážný anděl je samostatnou a plnohodnotnou bytostí.

0 0
možnosti
Foto

Z jaké definice duše vycházíte, jste si jist, že je to ta správná?:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásný a zajímavý článek:-)R^R^R^

0 0
možnosti

Dobré a hezké ráno... s andělem... Myslím, že nemusíš hodnotit svůj názor za kacířský... Vždyť není důležité "jak"  ale "proč".

A o někom kdo nás chrání, jsem přesvědčena. Zachránil mi život, ještě po dvaceti letech mě z toho běhá mráz po zádech. Myslím, že by mi tenkrát dal i na zadek. 

Karma!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a též přeji dobré ráno. Vidíš, podle téhle teorie by ses vlastně postarala sama o sebe, tedy jedna část Tvé duše o tu druhou.:-)

Ten "kacířský prvek" jsem v článku použil proto, abych to trochu odlehčil a bylo to čtivější:-)

0 0
možnosti
Foto

J62a72n 13R49ý19z67n12a78r

27. 2. 2014 19:11

Anděla strážného považuji za reálnou sílu ... která se však příliš nevnucuje. A tak je dobré ji vzývat a naslouchat.

      Velice brzy jsem přišel na to, že ani své děti - a natož své přátele - nejsem schopen chránit na jejich cestě životem před ničím podstatným. A tak to nechávám na jejich strážných andělech ... ale těm se snažím různým způsobem pomoci.

R^!

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za hezký komentář:-)

0 0
možnosti
Foto

Proč ne. I tak ,,možno". Nebo i prarodiče, rodiče, potomci, korálky na růženci žití. I sobě sami i v těchto vazbách, i anděl strážný:-) Jinak zdravím. J.A.J.:-)

2 0
možnosti
Foto

Diky, tez Vas zdravim:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,37
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.