Diskuse

Ranní doteky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J38a89n53a 12M42a19j86o60v97á

20. 7. 2013 21:59

U nás je budíček dloubnutím čumáčkem. Asi je to pusa. V 5:20. Když dělám spící dál, příjde větší "pusa". Zatím vítězí láska moje kočičí. Druhý zatím kultivovaně shlíží s okenního parapetu a jakmile otevřu oči, přeskočí do postele taky. Napsal jste to kouzelně :-)

0 0
možnosti
Foto

Kočičky naše.:-) Můj poslední dobou spí na pelíšku, ale jak mi zazvoní budík, přiběhne se pomazlit. Asi se bojí, že mu zase usnu.;-)

1 0
možnosti
Foto

A jakmile se pomazlí, začnou se dožadovat okamžitého nakrmení:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ osvěžení v tom náporu blogů týkajících se politiky...Už jsem vás chtěla pochválit za něžný pohled na partnerské soužití, ale nečekaná pointa mně ještě k tomu pobavila...:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,47
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.