Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

p_c

17. 6. 2012 12:03
Zásada číslo jedna by měla být:

Nepoužívat děravé a zfušované Windows, pro které vyrábí viry každý programátor z rozvojového světa, abys zbohatl nebo sehnal práci u SW firmy. Svůj Apple OSX jsem několik let nepřeinstaloval a antivirový program nemám

0 0
možnosti
PJ

PájaZítra

17. 6. 2012 13:07
Re: Zásada číslo jedna by měla být:

Já sice používám zfušovaný a děrovaný Wokna, ale používám je způsobem ála linux, tzn. jsem přihlášenej jen jako user a ne jako admin, samosebou mám antivir, zaplý UAC a vlastní pravidla na firewallu (i na routeru/NATu mám zaplý jeho jakoby firewall)

A když se k woknům chovám vhodným způsobem, vydržej mi bez přeinstalace dlouhý roky (např. XP jsem měl bez přeinstalace od roku 2002 do 2010 a to vystřídaly postupně 2 desky, 3 procesory (vždy to byly AMD), 3 grafický karty a stěhovaly se 2x na větší disk (samo že nejprve s odebráním ovladačů, takový ruční sysprep a klonování partišny).

A nedávno jsem si přenášel 2,5 roku používaný win7 z náhle rozbitýho noťasu se Sempronem na desktop s Athlon64 X2 (tedy z IDE 2,5" disku na SATA 3,5" disk, tentokrát bez odebrání ovladačů, v NB odešla deska). Fakt se mi nechtělo instalovat a nastavovat to znova, bylo by asi problematický obnovit profil ve firefoxu, pravidla třídění pošty v klientovi, tak proto přesun systému.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,21
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.