Diskuse

Pro Tebe

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Trin.iti

19. 6. 2012 11:35
Poezie není nikdy dost

je to krásné a příjemkyně může být štastná že vzbuzuje takový cit.

1 0
možnosti

Bota v lejnu, však noha čistá

16. 6. 2012 17:09
Neměl být adresátem

někdo jiný, než blog??

Jinak koukám, že říkačky o lásce jsou pořád stejné;-) ...když mně bylo čtrnáct, psal jsem stejné. Když mi bylo osmnáct, moc se to nelišilo...

 Jsem rád, když čtu Vás, že jsem s tím včas přestal:-)

1 0
možnosti

janprazak

16. 6. 2012 17:20
Re: Neměl být adresátem

Však ona si to zde najde a v rubrice "osobní" to snad nikomu nevadí:-).

Jinak s tímhle by člověk neměl přestat nikdy;-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 30,95
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.