Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

uumaa

3. 5. 2012 23:22
Pane Pražáku

Nejdřív vám odpovím, na to co vás vlastně nezajímá. Tak na přední straně bankovek, je vždy brána. Tato

brána, však není konkrétní. Jedná se pouze o architektonický styl. Na druhé straně, je ve stejném stylu

most. Asi to nejsou nejkrásnější bankovky na světě, ale mají jednotící prvek. Jsou země, které mají z Eura

vyjímku, tuto možnost jsme však nevyužili. Já jsem pro Euro a pro EU. Později se pokusím načrtnout

proč to tak vidím. Zatím zdravím.

0 0
možnosti
JL

uumaa

3. 5. 2012 23:54
Re: Pane Pražáku

Cítím se být dědicem antické kultury a tudíž evropanem. Jen na vysvětlenou, nežiju v ČR už delší dobu.

Jak říkal J.Voskovec: Jazyk, je to, v čem jsme chycený! Ať jsme, kde jsme. Něco k té hrdosti a češství.

Nejsem hrdý na to, že jsem Čech, ale také se za to nestydím! Je to věc, která se mi přihodila, neměl

jsem na to vliv. Hrdý jsem na to, co jsem dokázal! Jinak, samozřejmě přeju rodákům úspěchy a fandím

jim.Jezdím do Česka často a zajímá mě co se tam u nás děje. Přeji dobrou noc.

0 0
možnosti
DF

Psychotic17

3. 5. 2012 22:06
.

Neměly by se porovnávat stokoruny s pěti-eury? Řekl bych, že pokud se bude platit eury, tak zas tolik "stovek" se nám v peněžence válet nebude :-)

0 0
možnosti
IM

slavex

3. 5. 2012 22:12
Re: .

Nejlepší je porovnat kovovou padesátikorunu s dvoueurem>>>jasně vede padesátikačka ! ! !   R^ [>-] R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,24
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.