Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

miunka

3. 7. 2011 13:11
Dnes jsem objevila

Vaše skřítky a jsem nadšená. Krásně to povídání hladí po duši. Hned jsem se taky podívala na Madlu, jen namátkou jsem vybrala jeden příběh (Úlovek), který je půvabný. Jak budu mít chvilku času, přečtu si je moc ráda všechny.

Získal jste ve mně pravidelnou čtenářku Vašich příběhů.

Mia Kobosilová

0 0
možnosti
JP

janprazak

3. 7. 2011 13:52
Re: Dnes jsem objevila

Děkuji za milá slova, udělala jste mi  jimi velikou radost, protože potěšení čtenářů je mi největší odměnou:-),

Jan Pražák

0 0
možnosti
  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,36
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.