Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kočičí vánoční soutěž - dvounožci jsou užiteční

Tak takovou účast jsem tedy opravdu nečekala. Milé kočky, kocouři a koťata, jste skvělí, představte si, že už mám přihlášených přes padesát zájemců.

Nicméně nemalou zásluhu musím přiznat i dvounožcům. Toho svého nepočítám, u něj je to samozřejmost a kdyby mi nepomáhal, pěkně bych mu to spočítala. Jenže nedlouho po zveřejnění úvodního článku se tu objevil jeden, který mi byl hned sympatický, trochu mi připomíná mého celoživotního partnera Damiána. Jmenuje se Karel, je to takový dvounožčí čertík a má rád zrzky. Však i já tříbarevka mám v sobě trochu takové barvy, i když u nás koček se jí říká červená.

Nu a tenhle Karel nejenže mi nabídl pomoc, ale dokonce spunktoval, aby mi byli nápomocní i dvounožci, kteří se starají o tohle blogové prostředí. Ti potom dostali dobrý nápad a zařídili, aby se o téhle soutěži dozvědělo co nejvíc z vás.

Říká se, že není správné měnit pravidla během hry, ale mně nezbývá, než k tomu přistoupit, a věřím, že to ve své kočičí svobodomyslnosti pochopíte. Rozdělím naši soutěž na dvě kola, první bude semifinálové a bude sestávat z několika článků. Abychom vše stihli do Štědrého dne, musím o pár dní zkrátit termín přihlašování zájemců. Hlaste se tedy, prosím, pouze do 4. prosince, tedy do čtvrtka s tím, že příjem přihlášek mohu uzavřít i dřív, pokud dosáhne počtu 100.

Poté budu od 5. prosince zveřejňovat semifinálové články tak po 20 až 30 vašich obrázcích, každý den se budete moci těšit na jeden. Semifinálové články budou 3 nebo 4, záleží na konečném počtu vašich obrázků, vy v nich budete moc vybírat své favority. Zde mi opět pomůže čertík Karel, takže své hlasy nebudete muset psát v diskusích, ale budete mít k dispozici „hlasovátka“ přímo v článcích. Hlasovat v semifinálových článcích budete moci do 13. prosince.

Pak si nechám den na zpracování finálového článku, do něj zařadím po čtyřech, respektive po třech vítězných obrázcích ze semifinálového kola tak, aby se jich tam vešlo 12. V pondělí 15. prosince finálový článek zveřejním a vy budete až do 20. prosince rozhodovat o celkových vítězích. Nu a na Štědrý den zveřejním podle původního plánu konečné výsledky.

Doufám, milé kočky, že máte svůj lidský personál dobře vychovaný a že vaši dvounožci vědí o našich nadpřirozených schopnostech. Díky nim si totiž budu moct ohlídat, abyste byli všichni na štědrý večer po právu odměnění něčím výjimečně dobrým k zakousnutí. Ti nejlepší za vítězství, ostatní za skvělou účast a všichni bez výjimky za odvahu a hrdost, s níž jste se vydali do naší soutěže.

 

Souvisenící článek: Kočičí vánoční soutěž - úvodní článek

Autor: Jan Pražák | neděle 30.11.2014 15:21 | karma článku: 15,09 | přečteno: 787x
  • Další články autora

Jan Pražák

Ty zvíře moje!

Oslovení „ty zvíře“ nemusí být nutně hanlivé, a pokud je doprovázeno přivlastňovacím zájmenem, bývá spíš chápáno jako lichotka. A zdaleka ne vždy s erotickým podtextem, stačí, aby se někdo zachoval živočišně jako ten tvor boží.

27.4.2024 v 7:07 | Karma: 19,04 | Přečteno: 333x | Diskuse| Fotoblogy

Jan Pražák

Heleno, hledej!

„Tak copak si dáte?“ Zeptal se nás prošedivělý číšník, když jsme se sobotního podvečera usadili se Soňou k restauračnímu stolu za účelem doplnění sil po odpoledním courání nezvykle chladnými ulicemi města.

24.4.2024 v 14:34 | Karma: 30,76 | Přečteno: 774x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Věř svým očím

„Promiň, Marku, já s tebou na to kafe fakt nemůžu jít. Musím do zítřka opravit písemky za celou třídu, ještě jsem s tím ani nezačala a už tak u toho budu sedět do noci. Tak se na mě nezlob, prosím.“

21.4.2024 v 7:07 | Karma: 27,93 | Přečteno: 835x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Obchodník musí umožnit platbu v korunách a do určité výše i v hotovosti

„Honzo, líbilo by se ti, kdybychom místo korunami platili eury a navíc jenom bezhotovostně?“ Položila mi Maruška nečekanou otázku, jakmile jsme si lokli kávy a dali první sousto větrníku v naší oblíbené cukrárně.

18.4.2024 v 14:23 | Karma: 27,92 | Přečteno: 1013x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Zpověď dominantního muže

Nalézt si v dnešní době ženu, která by se mi ve všem podřizovala, nebylo jednoduché. Zkoušel jsem to asi se třemi, ale pokaždé to skončilo krachem, jakmile poznaly, že nemůže být po jejich, tak mě dříve či později opustily.

15.4.2024 v 14:31 | Karma: 23,96 | Přečteno: 955x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Přijíždí německý prezident Steinmeier. Setká se s Pavlem, uctí oběti střelby

29. dubna 2024  6:03

Německý prezident Frank-Walter Steinmeier zahájí dvoudenní návštěvu Prahy. Na Pražském hradě ho...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

  • Počet článků 2129
  • Celková karma 30,91
  • Průměrná čtenost 1302x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.