Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Májová soutěž zvířecí omladiny - finále

Vážení dospěláci a milá drobotino, s radostí vás všechny zdravím u finálového článku naší soutěže. Původně do něj mělo postoupit pouze deset malých krasavců a krasavic, ale to víte, kočka míní a hlasující mění.

Jak jste možná sami viděli na výsledkových tabulkách obou semifinálových článků, došlo k určité rovnosti hlasů a já byla postavena před dilema. Buď vyřadit po jednom ze soutěžících, kteří se přihlásili později nebo finále maličko rozšířit. Věřím, že mi nebudete mít za zlé, že jsem se rozhodla pro druhou možnost.

Na pár obrázcích, kde je více mláďátek pohromadě, nepostoupila všechna, ale pouze některá. Nechtělo se mi ty obrázky kazit nějakými výřezy a snažila jsem se to popsat tak, aby vás to nemátlo při hlasování. Berme to tedy tak, že nepostupující krasavci dělají svým šťastnějším kamarádům doprovod a drží jim drápky, respektive pařátky.

Nyní se tedy nejprve pokochejte našimi finalisty a poté se směle pusťte do hlasování. Hlasovat bude možné až do pátku 29. května odpoledne a poté v neděli ráno 31. května se všichni sejdeme u závěrečného článku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ještě než se s vámi dnes rozloučím, tak se vám musím svěřit, jakou obrovskou radost mi udělala jedna moje psí kamarádka. Krásná jedenáctiletá Betynka z Hradce Králové se ke mně přidala s psaním článků. Přeštěkala svého dvounohého páníčka Pavla Vrbu, aby jí pořídil několik krásných obrázků a poté asistoval s naškrábáním článku. Moc bych jí přála, aby v této činnosti nalezla zalíbení a aby vám, našim čtenářům, přinášela svými články pobavení a potěšení. Zde uvádím odkaz na její článek.

Mějte se tedy všichni nádherně, užívejte si májových dnů a já se budu moc těšit, až se zas zakrátko uvidíme

 

Konečné výsledky hlasování:

 

Autor: Jan Pražák | sobota 23.5.2015 7:07 | karma článku: 25,37 | přečteno: 1063x
  • Další články autora

Jan Pražák

Věř svým očím

„Promiň, Marku, já s tebou na to kafe fakt nemůžu jít. Musím do zítřka opravit písemky za celou třídu, ještě jsem s tím ani nezačala a už tak u toho budu sedět do noci. Tak se na mě nezlob, prosím.“

21.4.2024 v 7:07 | Karma: 27,34 | Přečteno: 738x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Obchodník musí umožnit platbu v korunách a do určité výše i v hotovosti

„Honzo, líbilo by se ti, kdybychom místo korunami platili eury a navíc jenom bezhotovostně?“ Položila mi Maruška nečekanou otázku, jakmile jsme si lokli kávy a dali první sousto větrníku v naší oblíbené cukrárně.

18.4.2024 v 14:23 | Karma: 27,58 | Přečteno: 976x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Zpověď dominantního muže

Nalézt si v dnešní době ženu, která by se mi ve všem podřizovala, nebylo jednoduché. Zkoušel jsem to asi se třemi, ale pokaždé to skončilo krachem, jakmile poznaly, že nemůže být po jejich, tak mě dříve či později opustily.

15.4.2024 v 14:31 | Karma: 23,95 | Přečteno: 931x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Příběh bisexuální ženy

„Jakube, šel bys se mnou na rande?“ Zvedl jsem oči od monitoru, poodjel se židlí kousek dozadu a překvapeně se podíval na Markétu. Od své kolegyně bych čekal prakticky cokoli, ale takovou otázku rozhodně ne.

12.4.2024 v 15:15 | Karma: 25,46 | Přečteno: 949x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Hrátky s krásnou dámou

Lidi, tak si rádi hrajete? Pánové s krásnou ženou a dámy s charizmatickým mužem? Tak si tedy pojďte pohrát, ale nebojte, nebude to nijak lechtivě erotické. Budeme si hrát s dámou z nejkrásnějších, s naší košatou mateřštinou.

9.4.2024 v 14:34 | Karma: 30,32 | Přečteno: 2408x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

OBRAZEM: Jako kolonie na Marsu. Prach ze Sahary zbarvil Athény do oranžova

24. dubna 2024  12:07

Obloha nad jižním Řeckem se zbarvila do oranžova. Akropoli a další athénské památky zahalila v...

Policie rozbila gang falešných bankéřů. Volali z Ukrajiny, obrali stovky důvěřivců

24. dubna 2024  12:03

Královéhradečtí policisté rozkryli organizovanou skupinu, která má na svědomí podvody tzv....

Nové centrum pomůže rodinám se vzácným onemocněním. Inspirace přišla z Norska

24. dubna 2024  11:45

Psychologickou a sociální podporu nabízí pacientům se vzácným onemocněním a jejich rodinám první...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,47
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.