Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Volte mě!

Na rozdíl od mnoha lidských kandidátů, kteří slibují a po zvolení na své sliby rázem zapomenou, vám naleju čistého vína. Vlastně čistého mlíčka. Pokud mě zvolíte, budu svůj post využívat ve svůj vlastní prospěch.

Linda

A pochopitelně též ve prospěch takových, kteří jsou jako já, tedy ostatních koček. Abyste si nemysleli, že jsem sobecká, postarám se ještě o psy, případně o další domácí zvířata, která žijí v rodinách dvounožců.

Jsem přesvědčená o tom, že se mi podaří získat velký vliv, vím, že pokud něco chci, dokážu si to hravě prosadit. Navíc doufám, že na to nebudu sama, z mého okolí kandidují dva psi, a když uspějí, přiměji je ke spolupráci. Jeden je Yorkšírský teriér, sice maličký, ale vše hravě dohání silným hlasem a divokou povahou. Druhý je naopak obrovský hafan, zvící malého telete. Je to asi nějaký kříženec dogy a labradora, to přesně nevím. Je ještě mladý a nezkušený, takže ho budu moci snadno usměrňovat podle svých potřeb, které mi bude pomáhat prosazovat. Stačí, když se postaví a jednou pořádně štěkne, rázem si získá respekt ostatních.

A za co že budu vlastně s pomocí svých společníků bojovat? Za to, aby bylo o každé domácí zvíře postaráno tak, jak se sluší a patří. Kočky musí být uznávány jako ten, kdo má v lidské rodině hlavní slovo. K tomu mi postačí prosadit dvě jednoduché regule:

 

  1. Kočka má vždy pravdu a chod domácnosti je nutné podřídit jejímu zájmu.
  2. Pokud náhodou nastane ten velice nepravděpodobný případ, že se kočka zmýlí, pak je třeba postupovat podle regule číslo 1.

 

U psů je to trochu jiné, jsou to smečkoví tvorové a ke své spokojenosti potřebují, aby přesně znali své místo v hierarchii. Proto budu bojovat za to, aby se každému psovi dostalo pořádného výcviku, v němž se kromě různých dovedností naučí pravidlům smečkového života. Poté, aby se k němu jeho lidé chovali mile, korektně a hlavně důsledně, aby mohl být v jejich smečce šťastný. Dále aby mu poskytovali dostatek pohybu, práce a zábavy v závislosti na konkrétním plemeni, aby se nemusel nudit někde zavřený sám na malém prostoru.

O dostatku potravy a lidské lásky nejen pro kočky a psy, ale i pro ta ostatní domácí zvířata ani nemňoukám, to je samozřejmostí a budu-li zvolená, bude to jedna z hlavních věcí, o níž se postarám.

 

Můj dvounožec, jehož blogový prostor používám ke svému psaní, mě upozorňoval, že takováhle přímá volební agitace je zde zakázaná. Já na to však nic nedbám a donutila jsem ho, aby mé řádky zveřejnil, jsem totiž svobodomyslná a podobná omezení mě nezajímají. Zároveň důrazně varuji ty, kteří to kontrolují, aby se nepokoušeli tento text stáhnout. V takovém případě bych si totiž dala tu práci, našla bych si je a osobně bych si to s nimi pěkně vymňoukala z očí do očí. Ani vteřinu nepochybujte o tom, že to umím a že by na něco takového dlouho nedokázali zapomenout.

Autor: Jan Pražák | neděle 21.9.2014 16:48 | karma článku: 20,15 | přečteno: 697x
  • Další články autora

Jan Pražák

Heleno, hledej!

„Tak copak si dáte?“ Zeptal se nás prošedivělý číšník, když jsme se sobotního podvečera usadili se Soňou k restauračnímu stolu za účelem doplnění sil po odpoledním courání nezvykle chladnými ulicemi města.

24.4.2024 v 14:34 | Karma: 29,82 | Přečteno: 714x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Věř svým očím

„Promiň, Marku, já s tebou na to kafe fakt nemůžu jít. Musím do zítřka opravit písemky za celou třídu, ještě jsem s tím ani nezačala a už tak u toho budu sedět do noci. Tak se na mě nezlob, prosím.“

21.4.2024 v 7:07 | Karma: 27,49 | Přečteno: 802x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Obchodník musí umožnit platbu v korunách a do určité výše i v hotovosti

„Honzo, líbilo by se ti, kdybychom místo korunami platili eury a navíc jenom bezhotovostně?“ Položila mi Maruška nečekanou otázku, jakmile jsme si lokli kávy a dali první sousto větrníku v naší oblíbené cukrárně.

18.4.2024 v 14:23 | Karma: 27,59 | Přečteno: 1001x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Zpověď dominantního muže

Nalézt si v dnešní době ženu, která by se mi ve všem podřizovala, nebylo jednoduché. Zkoušel jsem to asi se třemi, ale pokaždé to skončilo krachem, jakmile poznaly, že nemůže být po jejich, tak mě dříve či později opustily.

15.4.2024 v 14:31 | Karma: 23,95 | Přečteno: 947x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Příběh bisexuální ženy

„Jakube, šel bys se mnou na rande?“ Zvedl jsem oči od monitoru, poodjel se židlí kousek dozadu a překvapeně se podíval na Markétu. Od své kolegyně bych čekal prakticky cokoli, ale takovou otázku rozhodně ne.

12.4.2024 v 15:15 | Karma: 25,46 | Přečteno: 955x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

NATO by Rusy porazilo, Putin má jedinou naději, řekl polský ministr zahraničí

26. dubna 2024  12:04

Rusko by se mělo bát Severoatlantické aliance, protože ho v případě střetu s ní čeká „nevyhnutelná...

Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno 

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

Největší hrozbou je ruský imperialismus, řekl Lipavský v Budapešti

26. dubna 2024  11:05,  aktualizováno  11:58

Český ministr Jan Lipavský na setkání se svým maďarským protějškem Péterem Szijjártóem uvedl, že...

Danko dostal za nabouraný semafor pokutu a zákaz řízení. A šel zametat

26. dubna 2024,  aktualizováno  11:26

Předseda Slovenské národní strany (SNS) Andrej Danko oznámil, že dostal pokutu 900 eur (zhruba 22...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,24
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.