Hromadné celonárodní akce Společné snímání roušek

24. 05. 2020 17:47:24
Určitě už dávno víte, že u příležitosti rozvolňování bezpečnostních opatření se bude dnes o půlnoci na stovkách míst naší republiky konat slavností akce Společné snímání roušek.

Seznam míst konání této akce s možností vyplnění registračního formuláře je k dispozici už několik týdnů na internetových stránkách většiny měst a obcí. Pokud se ještě někdo nestihl přihlásit, má s největší pravděpodobností smůlu, protože kapacita je už většinou zcela naplněna. Kdyby se někomu přesto podařilo nějaké zbylé volné místečko nalézt, může se ještě na poslední chvíli zaregistrovat do dnešních 22 hodin.

Těch míst konání je sice spousta, ale přesto není šance, aby se dostalo na každého zájemce, protože jednotlivé akce budou dodržovat limit účastníků, platný od půlnoci na zítřek, tedy 300 osob. Navíc účastníci budou muset stát v rozestupech dvou metrů, aby v okamžiku slavnostního sejmutí roušky neporušili příslušné nařízení.

A jak budou tyto akce probíhat? Slavnostně a jednotně. Před půlnocí budou nad hlavami účastníků promítnuty laserově hodiny, aby si lidé mohli přesně ve čtyřiadvacet hodin, nula minut a nula vteřin sejmout roušky na počest celonárodního vítězství nad... (no, nad čím nebo nad kým, zde je ponechána demokratická volba, každý si sám doplní, co nebo koho jsme společně porazili).

Po sejmutí roušek zahraje hymna a účastníci ji doprovodí svým zpěvem (výjimky stran nočního klidu jsou samozřejmě povoleny příslušnými radnicemi).

Po hymně lidé sborově vyjádří své vlastenectví a zamávají donesenými lipovými ratolestmi (výjimky stran ochrany přírody jsou samozřejmě sjednány s příslušnými orgány, avšak následné protesty ekologických aktivistů nelze vyloučit).

Po mávání lipovými ratolestmi bude za dohledu profesionálního nebo dobrovolného hasičského sboru ostentativně spálena papírová maketa společného nepřítele (čeho nebo koho viz demokratická volba výše). V případě deště bude maketa utopena v nejbližší kaluži (za dohledu vodníka z nejbližšího rybníku nebo řeky).

Na závěr celé akce Společné snímání roušek si účastnici slavnostně připijí nápojem, který si při příchodu zakoupili u k tomu zřízených stánků (donesené nápoje z vlastních zdrojů nebudou z hygienických důvodů povoleny). Nápoje budou jednotné dle místa konání akce, například v Plzni půjde o pivo, v Brně o víno, ve Zlíně o slivovici atd.

No a jak bude celá slavnostní akce ukončena? Jednoduše. Všichni se odeberou zpátky k autobusům, které je tam speciálně za účelem oslavy přivezly, znovu si nasadí roušky a pěkně spořádaně pojedou domů.

PS: Apríl!!! (Výjimku ohledně datumu mám samozřejmě sjednanou se samotným Aprílem).

Autor: Jan Pražák | neděle 24.5.2020 17:47 | karma článku: 17.48 | přečteno: 512x

Další články blogera

Jan Pražák

Jestli nevíte co s časem, cestujte s Českými drahami

„Pokud ti to nebude vadit, já pojedu už v úterý, budu fotit a ty za mnou za dva dny dorazíš,“ informovala mě má zákonná manželka, když jsem si na čtvrtek a pátek naplánoval kratičkou dovolenou v malebném Klášterci nad Ohří.

16.3.2024 v 7:07 | Karma článku: 26.84 | Přečteno: 663 | Diskuse

Jan Pražák

Odmítla jsem se vyspat se šéfem a dostala jsem vyhazov

„Majko, uvařila bys mi kafe, prosím tebe? Já jsem fakt naštvaná. Vždyť jsem teďka úplně vyřízená!“ Zprudka jsem se posadila na židli u kuchyňského stolu své sousedky a kamarádky v jedné osobě.

13.3.2024 v 14:34 | Karma článku: 27.77 | Přečteno: 916 | Diskuse

Jan Pražák

Rozruch na dámském WC

„Tak teda jo, ukecal jsi mě a půjdu s tebou. Ale budeš mě muset obskakovat a nesmíš se mi smát,“ pravila Maruška do telefonu, když mi po dlouhém přemlouvání konečně kývla na další schůzku nad kávou a větrníkem.

10.3.2024 v 7:07 | Karma článku: 38.03 | Přečteno: 4839 | Diskuse

Jan Pražák

Vysadila jsem antikoncepci, Jirko, promiň

Vím, že to ode mě nebylo vůči manželovi Zdeňkovi fér. A asi mě neomlouvá ani fakt, že byl mým prvním a před milencem Jirkou jediným milostným partnerem. Byla jsem zkrátka taková hodná holka do doby, než se mi zbláznily hormony.

7.3.2024 v 14:34 | Karma článku: 38.17 | Přečteno: 6387 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Helena Vlachová

Můj syn

Vždy jsem si přála mít tři syny. Jenže člověk míní a Osud mění. Nakonec zůstalo jen při jednom synovi.

19.3.2024 v 6:37 | Karma článku: 5.98 | Přečteno: 155 | Diskuse

Olga Medová

Útřivé

Nevstoupíš dvakrát do stejné... lavice. Lavice Dejvice, rýmovačka...Budova Fakulty architektury od Aleny Šrámkové. Plně obsazené řady. Přednášející za katedrou. Prezentace s fotografiemi.

18.3.2024 v 23:55 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 75 | Diskuse

Pavel Nitka

Jaký to je milý dědeček aneb Stářím moudrost nezískáš...

Vždyť určitě celý život pracoval, staral se o své blízké, jedl jen kvalitní potraviny a nikdy na veřejnosti nemluvil sprostě. Dokonce i mouchám vyrobil ve své dílně krmítko...

18.3.2024 v 19:20 | Karma článku: 9.72 | Přečteno: 333 | Diskuse

Ján Chomík

U kaderníka

Márne sa snažím spomenúť si, kedy som bol prvýkrát u kaderníka. Je to však pravdepodobne jedna z tých spomienok, ktorú moja pamäť už definitívne pochovala.

18.3.2024 v 18:37 | Karma článku: 6.55 | Přečteno: 98 | Diskuse

Josef Ulman

Ja ně prarassijskij...!

Včera jsem na jednom fóru dostal tip na video nechvalně proslulého Petra Hájka, ve kterém dělá rozhovor s Jindřichem Rajchlem.

18.3.2024 v 10:10 | Karma článku: 21.45 | Přečteno: 562 | Diskuse
VIP
Počet článků 2115 Celková karma 31.42 Průměrná čtenost 1302


Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...