Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Při pátku po ránu politika viděti

Kvůli uzavírkám v pražské MHD chodím každý den okolo sídla jedné strany, která je součástí naší vlády s čerstvě nabytou důvěrou. Té vlády, která je složená ze samých bezúhonných odborníků, pilně se lopotících pro blaho národa.

Inu, hned z rohu ulice jsem ho uviděl. Pan politik postával před vchodem do svého sídla a vypaloval si zobák. V perfektně sednoucím nákladném obleku, obepínajícím jeho vypasené tělo a s kravatou ve stranických barvách, zdobící jeho býčí šíji, samolibě vzhlížel k nebesům.

Když jsem k němu popošel blíž, rozhlédl se kolem sebe. Potáhl z cigarety a s despektem shlížel na lidi, pospíchající do práce kolem něj. Jeho oči říkaly: „Tááák, teď už si nad vámi budeme bez omezení vládnout a vy si klidně můžete trhnout.“ Labužnicky si pohladil svůj mohutný břich a cigaretu bohorovně odhodil širokým obloukem doprostřed ulice. Jen o fousek minul nějakého chlapíka, který tamtudy spěchal na kole. Přiznám se, že jsem to nevydržel. Paďoursky jsem přešel na druhou stranu ulice, abych nemusel dojít až k němu a podívat se mu do očí.

Tak nevím, asi jsem naivní, ale setkání s politikem, který opravdu pracuje pro blaho národa, bych si představoval úplně jinak. Jak? Povím vám krátkou pohádku:

Inu, hned z rohu ulice jsem ho uviděl. Pan politik nervózně postával před vchodem do svého sídla a uspěchaně kouřil. V konfekčním obleku, obepínajícím jeho tělo a s kravatou ve stranických barvách, zdobící jeho krk, ustaraně vzhlížel k nebesům.

Když jsem k němu popošel blíž, rozhlédl se kolem sebe. Potáhl z cigarety a s obdivem pohlížel na lidi, pospíchající do práce kolem něj. Jeho oči říkaly: „Já, vím, nemáte to lehké. Však já bez ohledu na své potřeby udělám vše pro to, aby se vám tady v naší společné zemi žilo aspoň o trochu líp.“ Ustaraně se podíval na hodinky a opatrně típl cigaretu do odpadkového koše. Usmál se na nějakého chlapíka, který tamtudy projížděl na kole a spěšně zmizel ve dveřích. Tak tohle bych klidně vydržel bez přecházení na druhou stranu ulice a třeba bych tomu panu politikovi podal ruku, i když jsem jeho stranu nevolil.

Jenomže pohádka bohužel končí a já už se těším, až otevřou vestibul metra na náměstí Republiky, abych okolo toho stranického sídla v Hybernské ulici nemusel chodit. Hybernská, Babická a vlastně i Politických vězňů jsou místa, ve kterých sídlí současná vládnoucí uskupení. Ty ulice za to sice nemohou, ale já se tam nejen o pátečních ránech zrovna moc dobře necítím.

Autor: Jan Pražák | pátek 13.7.2018 15:33 | karma článku: 21,57 | přečteno: 676x
  • Další články autora

Jan Pražák

Věř svým očím

„Promiň, Marku, já s tebou na to kafe fakt nemůžu jít. Musím do zítřka opravit písemky za celou třídu, ještě jsem s tím ani nezačala a už tak u toho budu sedět do noci. Tak se na mě nezlob, prosím.“

21.4.2024 v 7:07 | Karma: 26,40 | Přečteno: 675x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Obchodník musí umožnit platbu v korunách a do určité výše i v hotovosti

„Honzo, líbilo by se ti, kdybychom místo korunami platili eury a navíc jenom bezhotovostně?“ Položila mi Maruška nečekanou otázku, jakmile jsme si lokli kávy a dali první sousto větrníku v naší oblíbené cukrárně.

18.4.2024 v 14:23 | Karma: 27,36 | Přečteno: 961x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Zpověď dominantního muže

Nalézt si v dnešní době ženu, která by se mi ve všem podřizovala, nebylo jednoduché. Zkoušel jsem to asi se třemi, ale pokaždé to skončilo krachem, jakmile poznaly, že nemůže být po jejich, tak mě dříve či později opustily.

15.4.2024 v 14:31 | Karma: 23,94 | Přečteno: 924x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Příběh bisexuální ženy

„Jakube, šel bys se mnou na rande?“ Zvedl jsem oči od monitoru, poodjel se židlí kousek dozadu a překvapeně se podíval na Markétu. Od své kolegyně bych čekal prakticky cokoli, ale takovou otázku rozhodně ne.

12.4.2024 v 15:15 | Karma: 25,46 | Přečteno: 945x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Hrátky s krásnou dámou

Lidi, tak si rádi hrajete? Pánové s krásnou ženou a dámy s charizmatickým mužem? Tak si tedy pojďte pohrát, ale nebojte, nebude to nijak lechtivě erotické. Budeme si hrát s dámou z nejkrásnějších, s naší košatou mateřštinou.

9.4.2024 v 14:34 | Karma: 30,32 | Přečteno: 2406x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Exposlanec ODS Šťastný, lékař bývalého prezidenta, se pokouší za ANO o návrat

23. dubna 2024  12:26,  aktualizováno 

Pražské ANO ve středu rozhodne, zda zkusí vrátit do nejvyšších pater politiky Borise Šťastného,...

Začaly vypovídat poškozené. Vyslechnout si je Cimický k soudu nepřišel

23. dubna 2024  11:02,  aktualizováno  12:47

V případu psychiatra Jana Cimického, který čelí obžalobě z několika znásilnění a desítek případů...

Jste pryč, když jiní umírají? Ukrajinci v branném věku přišli o konzulární služby

23. dubna 2024  12:37

Ukrajina přestala poskytovat konzulární služby ukrajinským občanům v branném věku, kteří pobývají v...

Bezdůvodně napadl děti na zastávce a v tramvaji. Agresora policie dopadla záhy

23. dubna 2024  12:16

Napadení dvou skupin dětí krátce po sobě šetřili v polovině dubna policisté v Praze Řepích. Nejprve...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 2127
  • Celková karma 31,29
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.