Pánský striptýz

7. 07. 2018 18:08:36
„Honzo, nepomohl bys mi vymalovat obývák? Franta mi to slibuje bůhvíjak dlouho, ale pořád se k ničemu nemá. Dneska ráno odjel na teambuilding, já ho chtěla překvapit a vzala si na to dovolenou.“

„Jenže nestíhám, on se má zítra odpoledne vrátit a bylo by trapný, kdybych to do tý doby neměla hotový.“

Maruška se mi ozvala jednoho letního pátečního večera a já jí na to kývnul. Dobré kamarádce se taková prosba neodmítá, a tak jsme se domluvili, že k ní dorazím v sobotu o sedmé ráno.

Druhého dne mě Maruška přivítala silným turkem a svou neodolatelnou mramorovou bábovkou. A taky rozmalovaným obývákem, v jehož prostředku trůnily k sobě sražené kusy nábytku, pokryté igelitem. Ta holka je vážně pašák, nejen, že si dokázala všechno parádně připravit, ale už to dokonce měla celé prakticky hotové. Zbýval jen strop, na který nedosáhla a drobné opravy okolo oken, dveří a podobně, aby to bylo hezky pintlich.

Zmizel jsem na chvilku do koupelny a nahodil pracovní mundúr, který se skládal ze starého trika a kraťasů. Nu, spíš z trenek s maličko prodlouženými nohavicemi, aby se daly nosit naostro a nebylo to neslušné. Obojí neslo pestrobarevné stopy mnoha předchozích malování a zároveň se téměř rozpadalo svou letitostí.

„Maruško, tak já se pustím do toho stropu, kde máš štafle?“ Byl jsem plný pracovního elánu.

„Honzo, štafle nemám, my to děláme z týhle židle.“ Maruška ukázala na cosi, co zřejmě bylo před mnoha desetiletími noblesním kouskem nábytku. Úzká vysoká židle s nějakými zbytky ozdobného čalounění a s rohy, jimiž byly zakončené obě horní strany opěradla.

No nic, člověk se musí spokojit s málem, a tak jsem s barvou a malířskou štětkou na tu židli vyskočil tak svižně, jak jen mi to brzká ranní hodina dovolovala. Tomu stařičkému kusu nábytku, který zjevně zažil lepší časy, se to pranic nelíbilo. Výhružně pode mnou zavrzal a varovně se zhoupl ze strany na stranu.

Pracovalo se mi děsně fajn. Bodejť by ne, když jsem se přitom hezky z výšky mohl kochat pohledem na Marušku, jak se s malým štětečkem činí u těch titěrností okolo dveří a oken. Měla na sobě volné letní šaty, které zdůrazňovaly její plnoštíhlou zralou postavu. Dávala si při práci záležet, stále se různě předkláněla, otáčela, shýbala a zase narovnávala, takže na jednotvárnost výhledu na její kypré zaobliny jsem si opravdu nemohl stěžovat.

Najednou se Maruška narovnala: „Dostala jsem žízeň, v lednici mám desítku, dáš si se mnou?“ Ten malý bílý flíček barvy na nose jí náramně slušel.

„Počkej moment, už to budu mít hotový.“ Zbývaly mi už jen asi dva tahy štětkou přesně uprostřed nad sraženým nábytkem. Nemohl jsem tam pořádně dosáhnout, a tak jsem namočil štětku do barvy, lehce se přidržel igelitu na rohu skříně a natáhl se, co nejvíc to šlo. Jenomže ta stará dobrá židle už toho měla opravdu dost, jedna vetchá rohatá noha se jí odlomila od sedáku a já se poroučel na zem.

Židle se zřejmě rozhodla, že mi tu drzost pořádně osladí. Cestou na zem mi strčila poslední zdravou rohatou nohu pod ty trenky, co mají prodloužené nohavice, aby se mohly nosit naostro. Ozval se zvuk trhající se zpuchřelé látky, na jednu stranu letěla štětka, na druhou já a trenky k mým kotníkům.

Ještě za letu mi prošlo hlavou, že jsem tady teď nahý před ženskou, která se mi strašně líbí, se kterou občas hráváme hru na oťukávanou, ale oba přitom víme, že spolu nebudeme nic mít. Prostě by se to nehodilo, protože máme své partnery a navíc jsme kamarádi už bůhvíkolik let. Zkrátka jsem se v tom pádu ze židle před Maruškou zastyděl, až jsem zapomněl zkusit aspoň trochu koordinovat přistání. A tak jsem hezky z výšky rozkročmo dosedl na opěradlo igelitem zakrytého křesla.

Pánové tenhle pocit znají, dámy si ho mohou jen domýšlet. Zřejmě jsem musel zařvat jak tur, to si moc nepamatuju. Vím jen, že jsem se zkroutil na tom zaigelitovaném křesle a Maruška, nemaruška, oběma rukama jsem se chytil tam - no však víte kde.

„Honzo, proboha, jsi v pořádku?“ V tu chvíli si ta dobrá žena zřejmě vzpomněla na svůj několikatýdenní zdravotnický kurz, který absolvovala dávno v mládí. V obličeji byla skoro tak bílá jako ten rozkošný flíček od barvy na nose, trochu se třásla a rozběhla se ke mně: „Člověče, ukaž, do smrti bych si vyčítala, kdyby ses kvůli mýmu blbýmu malování tam dole nějak poškodil.“

Snad mě vypjatost chvíle a náhlá prudká bolest omluví, prostě jsem dal ruce pryč ze svého klína a ukázal. Maruška krátce koukla, zřejmě nezjistila žádnou zjevnou závadu na mém zařízení a trochu si oddychla. Pak jí musela dojít ta naše letitá hra na oťukávanou, možná si vzpomněla na svého Frantu a moji Soňu. A jak byla prve bílá, najednou celá zrudla: „Honzo, prosím tě, promiň, já tě nechtěla očumovat, jen jsem dostala strach, jestli sis něco neudělal.

Moje přistávací plocha na opěradle křesla byla naštěstí polstrovaná, takže už jsem se dokázal i poněkud šišatě usmát a říct, že je to v pohodě. A vzít si kraťasy, co jsem v nich ráno přišel, které byly celkem zánovní a žádné náhlé roztržení u nich nehrozilo.

Pak už zbývalo jenom uklidit bordel po malování a porazit tu vychlazenou desítku, která na nás čekala v lednici. Pro jistotu jsme ji s Maruškou vypodložili jedním panáčkem toho černého šviháka, který kudy teče, tudy léčí. To víte, takové pořádné leknutí je potřeba z preventivních důvodů maličko zapít.

Později mi Maruška prozradila, jak jí Franta po návratu s teambuildingu řekl, že se do toho malování chtěl pustit hned příští víkend. Ty dvě poslední šmouhy na stropě dodělal sám a prý si do mě za tu rozbitou židli chystá pořádně rýpnout.

PS: S Maruškou jsme se domluvili, že o tom mém soukromém striptýzu s tanečkem na starobylé židli raději pomlčíme. A tak vás prosím, pokud potkáte Soňu nebo Frantu, nic jim neříkejte. Mohli by si myslet, že jsme tam při tom malování pořádali bůhvíjaké orgie.

Autor: Jan Pražák | sobota 7.7.2018 18:08 | karma článku: 24.75 | přečteno: 890x

Další články blogera

Jan Pražák

Mají mít staří lidé přednost?

Ráno jsem vstala levou nohou. Začalo to už předchozí večer, vnučka mi říkala do telefonu, že tam u nich přepadl nějaký mladý mizera staříka, který sotva chodil. Okradl ho a srazil na zem, až si ten pán pohmoždil ruku a odřel tvář.

28.3.2024 v 14:34 | Karma článku: 34.97 | Přečteno: 3720 | Diskuse

Jan Pražák

Máte rádi českou klasiku?

Pokud čekáte duchaplné povídání o velikánech české klasické literatury nebo hudby, tak vás bohužel zklamu. Budeme se věnovat něčemu daleko přízemnějšímu, leč možná o to příjemnějšímu. Čemuže tedy? No přece jídlu.

25.3.2024 v 14:34 | Karma článku: 26.98 | Přečteno: 691 | Diskuse

Jan Pražák

Jak musela jít Maruška kvůli Frantovi na kožní

„Dneska na mě budeš muset být strašně opatrný a hýčkat si mě jako v bavlnce, jako kdybych byla porcelánová panenka,“ varovala mě Maruška, když jsme si telefonicky domlouvali popracovní schůzku v cukrárně.

22.3.2024 v 14:34 | Karma článku: 25.94 | Přečteno: 902 | Diskuse

Jan Pražák

Jak jsem prchl z postele do skříně

Jaro bylo v plném proudu, já se pilně připravoval na maturitu a byl jsem beznadějně zamilovaný. O to víc, když objekt mé lásky spolužačka Blanka na sklonku zimy podlehla mým svodům a dala mi vše, co jen může holka klukovi dát.

19.3.2024 v 14:34 | Karma článku: 27.60 | Přečteno: 807 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 29.06 | Přečteno: 560 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 51 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 300 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 526 | Diskuse
VIP
Počet článků 2119 Celková karma 31.43 Průměrná čtenost 1303


Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...