Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ta ženská je fakt hrozná

Vždyť já to vlastně nemyslel zle. Byla to spíš jen taková nevinná legrace, ale ona mě vůbec nepochopila a udělala mi něco strašnýho, s čím jsem naprosto nepočítal. Zkrátka ženská, jeden nikdy neví, co od ní může čekat.  

Ale popořádku. Ležel jsem ve svým výběhu a podřimoval v polostínu. V tom vidím na zahradě kosa s kosicí, jak trénujou v lítání svýho mladýho. Vypadal tak nějak načuřeně, jakože ho ty poskoky a polety vůbec nebaví a dělá je jen kvůli svejm rodičům. Všichni tři přitom hlasitě kdákali jako nějaký slepice a mně už to začalo jít fakt na nervy. Copak si nemůžu ani chvilku zdřímnout? Špekuloval jsem, jak jim to celý zatrhnout, abych měl na svý vlastní zahradě trochu klidu.

Mlaďasovi to moc nešlo, nedal si pozor a při jednom letovým pokusu přistál pár centimetrů od mýho výběhu. „Máš rozum, ty nedochůdče?“ Napadlo mě, „jak si můžeš troufnout tak blízko k pořádnýmu kocourovi, jako jsem já, ty trubko?“ A bleskurychlým pohybem jsem si ho packou protáhnul skrz pletivo k sobě dovnitř.

Né, nemyslete si, že jsem takovej padouch, abych zabíjel nevinný maličký ptáčky zpěváčky. To by mě ani ve snu nenapadlo a stejně to mám od dvounožců zakázaný. Prostě jsem mu chtěl jen tak maličko tlapkou vysvětlit, že by si měl svoje letecký pokusy provozovat někde jinde a nerušit mě. Než jsem ho stačil dvakrát překulit, spustili jeho rodičové takovej kravál, že si toho všimla ta ženská. Teda ta dvounožka, která se o mě má starat, abyste mi rozuměli. Zrovna si zalejvala nějaký svoje kytky a jak měla konvičku v ruce, chrstla z ní na mě pár kapek vody.

„Pchá,“ pomyslel jsem si, „co blbne ta ženská, copak jsem nějaká kytka, aby mě taky chtěla zalejt?“ A překulil jsem mlaďase na druhou stranu, aby ho nepocákala. To prej malejm ptáčatům škodí. Jenomže ona nepochopila, že ho chci vlastně ochránit, vzala zahradní hadici, otevřela kohout a pustila to na mě plným proudem.

„To ho chceš utopit?“ Mňouknul jsem na ní pořádně nahlas. Jenomže pak mi došlo, že se mě snaží zahnat, abych snad tomu malýmu neublížil. Tak jsem si řekl, že s tímhle jako nechci nic mít. Celý jsem to zabalil, utekl do domku a pořádně jí zmáčel podlahu, jak jsem byl celej mokrej. A nakonec jsem zalezl za gauč. No nekoukejte na mě, vy byste se nenaštvali, kdybyste chtěli udělat dobrej skutek a dostalo se vám za něj takový zneuctění? Urazil jsem se, hodinu se myl a vymyslel plán. Tohle jí nedaruju, jakože se Sanťas jmenuju, má to u mě schovaný. Chcete vědět, jak se jí pomstím? Tak teda poslouchejte, ale nesmíte to na mě prásknout. Ani mý chlupatý ségře to neříkejte, ta by jí to byla schopná vymňoukat.

Počkám si, až se mi v noci do výběhu zase zatoulá nějakej pořádně vypasenej myšák. Opatrně ho chytím, abych ho nepoškodil, odnesu ho dovnitř a strčím ho tý ženský do postele pěkně pod peřinu. To bude panečku mazec. Jen doufám, že mi to ten její dvounožec nepokazí. Že bude solidární jako chlap s chlapem a bude předstírat tvrdej spánek. Já si vylezu na horní poličku a budu se kochat, jak ta ženská vyvádí. Způsobně spustím ocas dolů, založím si tlapky jako slušně vychovanej kocour a budu se tvářit jako neviňátko, jakože s tím nemám vůbec nic společnýho. A počkám si, až mě bude pěkně porosit, abych ji toho tlustýho myšáka zbavil.

Autor: Jan Pražák | úterý 26.6.2018 13:15 | karma článku: 24,31 | přečteno: 1122x
  • Další články autora

Jan Pražák

Heleno, hledej!

„Tak copak si dáte?“ Zeptal se nás prošedivělý číšník, když jsme se sobotního podvečera usadili se Soňou k restauračnímu stolu za účelem doplnění sil po odpoledním courání nezvykle chladnými ulicemi města.

24.4.2024 v 14:34 | Karma: 28,69 | Přečteno: 654x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Věř svým očím

„Promiň, Marku, já s tebou na to kafe fakt nemůžu jít. Musím do zítřka opravit písemky za celou třídu, ještě jsem s tím ani nezačala a už tak u toho budu sedět do noci. Tak se na mě nezlob, prosím.“

21.4.2024 v 7:07 | Karma: 27,49 | Přečteno: 791x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Obchodník musí umožnit platbu v korunách a do určité výše i v hotovosti

„Honzo, líbilo by se ti, kdybychom místo korunami platili eury a navíc jenom bezhotovostně?“ Položila mi Maruška nečekanou otázku, jakmile jsme si lokli kávy a dali první sousto větrníku v naší oblíbené cukrárně.

18.4.2024 v 14:23 | Karma: 27,59 | Přečteno: 998x | Diskuse| Společnost

Jan Pražák

Zpověď dominantního muže

Nalézt si v dnešní době ženu, která by se mi ve všem podřizovala, nebylo jednoduché. Zkoušel jsem to asi se třemi, ale pokaždé to skončilo krachem, jakmile poznaly, že nemůže být po jejich, tak mě dříve či později opustily.

15.4.2024 v 14:31 | Karma: 23,95 | Přečteno: 944x | Diskuse| Ostatní

Jan Pražák

Příběh bisexuální ženy

„Jakube, šel bys se mnou na rande?“ Zvedl jsem oči od monitoru, poodjel se židlí kousek dozadu a překvapeně se podíval na Markétu. Od své kolegyně bych čekal prakticky cokoli, ale takovou otázku rozhodně ne.

12.4.2024 v 15:15 | Karma: 25,46 | Přečteno: 953x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Pád zhýralého náměstka otřásl Moskvou. Pod Šojguem se houpe židle

25. dubna 2024

Premium Ruskou politickou scénu rozvířil největší korupční skandál od začátku války. Zatčení náměstka...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 2128
  • Celková karma 31,38
  • Průměrná čtenost 1303x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.