Den kočičích přání

24. 10. 2016 20:02:20
Největším přáním útulkových koček na nedělní umísťovací výstavě bylo, aby se jich někdo ujal. Vzal si je domů a poskytl jim nové zázemí plné klidu a pohody, za což se mu odmění svou chlupatou a občas i trochu drápkovou láskou.

Akce se konala v Praze Na Slupi v jednom ze skleníků tamní botanické zahrady. Hned u zastávky tramvaje nás na výstavu lákal příhodný kočkovitý plyšák.

Výstavy se účastnilo několik útulků s celou řadou svých číč a kočičáků. Naše domácí kočičí panstvo usoudilo, že bych se tam měl vypravit a alespoň symbolicky přiložit pomocnou ruku k dílu. Navíc mě vybavilo radou. Mám se těch starostlivých lidiček zeptat, jaká si myslí, že jsou další veliká přání jejich svěřenců.

Názvy jednotlivých útulků jsou klikací, odkazy směřují na jejich webové stránky

Tlapky Mochov: Naši miláčkové by si přáli, abychom jim mohli pořizovat více rozmanitějšího a hlavně kvalitnějšího krmení, než na které vystačí naše omezené zdroje.

Krásná temperamentní majetnická šestiletá Mína, vhodná i do domečku se zahradou.

Tříletá nádherná tříbarevka Tesla. Milá a vděčná za lidskou náruč.

Kočičí domov Sluníčko: V naší péči teď přebývá devadesát svěřenců. Moc by si přáli, aby jich tady nemuselo být tolik a aby se o ně mohlo starat víc lidí. Na každého by tím pádem vyšlo víc času na mazlení. A také jim chybí možnost chodit ven.

Půlroční společenský kocourek Brundibár, vhodný do bytu.

Rok a půl stará Malinka s různobarevnýma očima. Milá a trochu plachá, potřebuje hodně lidské lásky.

Občanské sdružení na ochranu zvířat Podbrdsko: Další přání našich koček je prosté, jsou jím hodní lidé.

Pětiměsíční Mourinka-Tygrulka. Nebojácný mazlivý domácí tygr.

Přibližně půlroční kocourek Damián. Trochu opatrný, ale s dobrým člověkem se rychle skamarádí.

Útulek Mělník: Naše kočky to vidí naprosto jasně, přejí si dobré zacházení.

Sdružení na ochranu zvířat v krajní nouzi: Pro naše miláčky je strašně důležité zdraví, příliš mnoho z nich nám sem přichází nemocných nebo zraněných. Dále touží po dobrém jídle pro všechny.

Ti naši domácí kočičáci mi před cestou kladli na srdce, abych se snažil fotit pohledy očí. Nevím, nakolik se mi to povedlo, jsem jenom laik, ale jedno je podle mě jisté. V těch očích se zračí přání jejich majitelů a já si kladu otázku, zda bylo vůbec potřeba se na ně někoho ptát.

Možná to napíšu trochu hloupě, ale mně ta kočičí přání přijdou taková lidská. Ono je asi dost jedno, jestli jsme člověkem, kočkou nebo třeba psem, bezpečný domov, dostatek jídla a hlavně blízkost milujících bytostí je pro nás nejdůležitější. Můžeme být šťastní pouze, pokud se nám té lásky dostává, pak ji s radostí vracíme těm, kteří nám ji dávají.

Autor: Jan Pražák | pondělí 24.10.2016 20:02 | karma článku: 28.95 | přečteno: 900x

Další články blogera

Jan Pražák

Jestli nevíte co s časem, cestujte s Českými drahami

„Pokud ti to nebude vadit, já pojedu už v úterý, budu fotit a ty za mnou za dva dny dorazíš,“ informovala mě má zákonná manželka, když jsem si na čtvrtek a pátek naplánoval kratičkou dovolenou v malebném Klášterci nad Ohří.

16.3.2024 v 7:07 | Karma článku: 26.84 | Přečteno: 662 | Diskuse

Jan Pražák

Odmítla jsem se vyspat se šéfem a dostala jsem vyhazov

„Majko, uvařila bys mi kafe, prosím tebe? Já jsem fakt naštvaná. Vždyť jsem teďka úplně vyřízená!“ Zprudka jsem se posadila na židli u kuchyňského stolu své sousedky a kamarádky v jedné osobě.

13.3.2024 v 14:34 | Karma článku: 27.77 | Přečteno: 916 | Diskuse

Jan Pražák

Rozruch na dámském WC

„Tak teda jo, ukecal jsi mě a půjdu s tebou. Ale budeš mě muset obskakovat a nesmíš se mi smát,“ pravila Maruška do telefonu, když mi po dlouhém přemlouvání konečně kývla na další schůzku nad kávou a větrníkem.

10.3.2024 v 7:07 | Karma článku: 38.03 | Přečteno: 4839 | Diskuse

Jan Pražák

Vysadila jsem antikoncepci, Jirko, promiň

Vím, že to ode mě nebylo vůči manželovi Zdeňkovi fér. A asi mě neomlouvá ani fakt, že byl mým prvním a před milencem Jirkou jediným milostným partnerem. Byla jsem zkrátka taková hodná holka do doby, než se mi zbláznily hormony.

7.3.2024 v 14:34 | Karma článku: 38.17 | Přečteno: 6386 | Diskuse

Další články z rubriky Fotoblogy

Soňa Pražáková

Krok sem, krok tam ... cvak!

Také máte v mobilu chytrou aplikaci, která vám neustále sděluje, kolik kroků či kilometrů jste za den ušli? To je někdy dost ošidná záležitost. Stačí se jenom podívat na počet a hned nás to může svést k lenosti. Anebo ...

17.3.2024 v 20:01 | Karma článku: 14.73 | Přečteno: 199 | Diskuse

Veronika Foglová

Jedenácté výročí...

Jedenáctého března, čili předešlé pondělí, uplynulo jedenáct let, kdy jsem si ze Žamberka přivezla svůj první fotoaparát, který mě poté provázel dlouhé roky.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 13.57 | Přečteno: 140 | Diskuse

Martina Mičková

Královské město Olomouc

Není mnoho měst, o kterých bych mohla napsat, že mají velké množství památek, překrásné historické centrum, romantická zákoutí, univerzitu, orloj, zoologickou zahradu, botanickou zahradu, sportoviště...

16.3.2024 v 20:26 | Karma článku: 11.56 | Přečteno: 170 |

Marek Trizuljak

Obrazy

Výběr z březnových fotografií, občasné toulání v jiných končinách, nakročení k jaru ... ... ... ... ...

13.3.2024 v 19:58 | Karma článku: 17.72 | Přečteno: 200 | Diskuse

Marek Trizuljak

Když se zvedne opona ledu

Březnová přemítání ... ptactvo nebeské ... vody ... a slov škobrtání ... ... ... ... ... ... ... ...

12.3.2024 v 0:01 | Karma článku: 15.98 | Přečteno: 255 | Diskuse
VIP
Počet článků 2115 Celková karma 31.42 Průměrná čtenost 1302


Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...